Консольне управління Counter-Strike 1.6
Команди виконання
Ці команди змінюють продуктивність гри
fps_override (0-1) = Дозволяє замінити значення fps за замовчуванням на власне.
fps_max (0-999) = Встановлює максимальну частоту кадрів.
fastsprites (0-2) = Встановлює складність спрайтів диму.
max_shells (0-999) = Встановлює максимальну кількість снарядів, дозволених одночасно.
max_smokepuffs (0-999) = Встановлює максимальну кількість димових затяжок, дозволених одночасно.
rate (0-25000) = Встановлює кількість даних, які він отримує від сервера.
cl_cmdrate (0-105) = Кількість даних, які він надсилає на сервер.
cl_cmdbackup (0-10) = Кількість даних, що буферизуються для сервера.
cl_updaterate (0-102) = Кількість отриманих даних про оновлення сервера.
bgmvolume (0-1) = Вмикає або вимикає звук компакт-диска (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
brightness (1-3) = 1 - темніше, 3 - яскравіше.
gamma (1-3) = Встановлює гамма-корекцію.
cl_weather (0-3) = Встановлює якість води (0 - вимкнено, 3 - максимальна якість).
gl_cull (0-1) = Вмикає відтворення лише видимих об'єктів (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
gl_spriteblend (0-1) = Вмикає змішування спрайтів (1 увімкнено, 0 вимкнено).
gl_ztrick (value) = Вмикає розмір пікселів.
gl_smoothmodels (0-1) = Вмикає згладжування моделі (1 увімкнено, 0 вимкнено).
gl_ansio (0-16) = Задає значення анізотропної фільтрації.
gl_vsync (0-1) = Вмикає синхронізацію відео (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
hisound (0-1) = Вмикає високу якість звуку (0 - низька якість, 1 - висока якість).
r_drawviewmodel (0-1) = Вмикає відображення моделі зброї (0 - вимкнено, 1 - ввімкнено).
r_dynamic (0-1) = Увімкнення динамічного освітлення (0 - вимкнено, 1 - увімкнено).
snd_noextraupdate (0-1) = Вимкнення додаткових оновлень звуку (0 - вимкнено, 1 - увімкнено).
r_detailtextures (0-1) = Деталізація текстур (0 - вимкнено, 1 - увімкнено).
r_decals (значення) = Встановити ліміт міток (логотип спрею, отвори від куль, граната, кров на землі)
viewsize (значення) = Змінити розмір пікселів.
connect (IP) = Підключитися до вибраного IP.
disconnect = Вихід з активного сервера.
exec (namedeconfig.cfg) = Виконати конфігурацію (.cfg), цей файл має бути в теці cstrike.
echo (text) = Вивести повідомлення на консоль.
sensitivity (value) = Налаштування чутливості миші.
quit = Вихід з гри.
ІГРОВІСТЬ ТА КОМАНДИ КЕРУВАННЯ
Ці команди змінюють елементи керування та персональні елементи гри.
cl_dynamiccrosshair (0-1) = Задає рух перехрестя при переміщенні (0 - вимкнено, 1 - увімкнено).
cl_crosshair_size (0-3) = Задає розмір вашого перехрестя (0 - авто / 1 - малий / 2 - середній / 3 - великий.)
cl_crosshair_translucent (0-1) = Вмикає напівпрозоре перехрестя (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
cl_allowdownload (0-1) = Дозволяє завантажувати користувацький контент з сервера (0 - вимкнено, 1 - увімкнено).
_cl_autowepswitch (0-1) = Автоматично перемикає на найпотужнішу зброю (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
cl_dlmax (значення) = Швидкість завантаження у грі (модів та серверних скінів).
cl_crosshair_color (value,value,value) = Дозволяє змінити колір перехрестя.
cl_rightthand (0-1) = Зміна вирівнювання зброї (0 ліворуч, 1 праворуч, -1 ніж праворуч, інша зброя ліворуч)
cl_showfps (0-1) = Дозволяє відображати FPS.
cl_radartype (0-1) = Змінює радар з прозорого на суцільний (0 - прозорий, 1 - суцільний).
cl_himodels (0-1) = Моделі високої якості (0 - вимкнено, 1 - увімкнено)
cl_minmodels (0-1) = 0 - за замовчуванням, 1 - дозволяє кожній команді використовувати лише одну модель.
cl_shadows (0-1) = Вмикає тіні гравців.
con_color (value, value, value) = Встановлює колір повідомлень чату.
say = Дозволяє ввести повідомлення через консоль.
say_team = Дозволяє відправити командне повідомлення через консоль.
hud_fastswitch (0-1) = Вмикає швидке перемикання зброї (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
hud_deathnotice_time (value) = Встановлює час, протягом якого повідомлення про смерть залишаються на екрані.
hud_saytext_time (value) = Встановлює час, протягом якого повідомлення чату залишаються на екрані.
hud_drawhistory_time (значення) = Як довго залишаються на екрані худи.
hud_centerid (0-1) = Ідентифікатор гравця в центрі (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
hud_saytext (0-1) = Увімкнення ігрового чату.
m_filter (0-1) = Увімкнення фільтрації миші (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
m_rawinput (0-1) = Вмикає зчитування даних з миші (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
hideradar = Приховує радар.
drawradar = Показує радар.
s_automax_distance (значення) = Встановлює відстань чутності.
voice_maxgain (0-5) = Максимальне посилення голосу.
voice_overdrive = Приглушити звук.
voice_scale (значення) = Задає гучність голосу.
cl_radartype (0-1) = Вмикає непрозорий радар (1 - увімкнено, 0 - вимкнено).
net_graph (0-3) = Відображає інформацію про вашу конфігурацію, пінг, fps тощо...
net_graphpos (0-2) = Задає положення net_graph (0 - праворуч, 1 - посередині, 2 - ліворуч)
net_graphwidth (значення) = Задає ширину net_graph.
net_scale (значення) = Задає кількість байт на піксель у net_graph.
ex_interp (0 - 0.01) = Задає час (у секундах) для інтерполяції між кожним наступним оновленням.
zoom_sensitivity_ratio (значення) = Чутливість при масштабуванні.(AWP)
Коментарів 0