FPS cs 1.6
Fps_override 1
Тепер максимальне значення fps_max не обмежується 100 кадрами на секунду.
Щоб використовувати значення більше fps_max 100+, спочатку увімкніть змінну fps_override 1. Вона дозволяє виправити повільний рух моделей, виключаючи стрибки і різкі підйоми.
Застарілі показники:
"Деякі скаржилися на некоректну роботу змінної fps_max, наприклад, якщо використовується fps_max 100, то кількість кадрів в секунду видається невірно (100.5 кд / сек замість 100.) Для цього просто введіть fps_max 99.5 в конфігураційному файлі або в консолі. "- ЦЕ СТАРИЙ ПОКАЗНИК!
Тепер, fps_max, максимальне значення не обмежується 100 кадрами в секунду.
Щоб використовувати значення більше, ніж fps_max 100+, поверніть першу змінну fps_override 1. Це дозволяє налаштувати уповільнення моделей, крім перенапруг.
ВІДЕО
nVidia:
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
gl_polyoffset "0.1"
ATI (radeon):
ati_npatch "1"
ati_subdiv "2"
gl_polyoffset "4"
Параметри заруску гри
-noforcemparms
-noforcemaccel
-nojoy (функція підтримки джойстика)
-dxlevel 7 (сумісність з DirectX 7)
-dev ("modo desarrollador")
-noaafonts (деактивація згладжування шрифтів)
-nofbo (фуера для нової візуалізації)
-nomsaa (деактивація згладжування моделей джугадора)
-stretchaspect (корекція ескалації зображення)
-noforcemaccel
-nojoy (функція підтримки джойстика)
-dxlevel 7 (сумісність з DirectX 7)
-dev ("modo desarrollador")
-noaafonts (деактивація згладжування шрифтів)
-nofbo (фуера для нової візуалізації)
-nomsaa (деактивація згладжування моделей джугадора)
-stretchaspect (корекція ескалації зображення)
Додаткові налаштування
violence_ablood "0"
violence_agibs "0"
violence_hblood "0"
violence_hgibs "0"
gl_dither "1"
gl_affinemodels "1"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
violence_agibs "0"
violence_hblood "0"
violence_hgibs "0"
gl_dither "1"
gl_affinemodels "1"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
Конфіг
Три простих кроки для компіляції cfg:
1. Додати конфігурацію відеокарти (Nvidia AMD Radeon)
2. Вибрати співвідношення &quo ;якість-швидкість&quo ; ігрового рушія, вибравши тип текстурування.
Налаштування відображення текстур для сильних / слабких відеокарт (будь-якого виробника):
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST es un filtro bilineal. mala calidad,
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST - filtrado bilineal de alta calidad,
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR - filtrado trilineal de baja calidad,
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - filtrado trilineal de alta calidad.
3. Додайте всі ваші конфігурації і помістіть їх в:
... Steam SteamApps common Half-Life cstrike
Ви можете додати конфігурації в стандартний cfg гри, або створити свій і викликати його через консоль командою "exec moicfg123.cfg"
Або додати в властивості запуску гри: "+ exec moicfg123.cfg
Викликати kfg в нижньому регістрі.
Раджу ставити "тільки для читання" в cfg файли.
1. Додати конфігурацію відеокарти (Nvidia AMD Radeon)
2. Вибрати співвідношення &quo ;якість-швидкість&quo ; ігрового рушія, вибравши тип текстурування.
Налаштування відображення текстур для сильних / слабких відеокарт (будь-якого виробника):
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST es un filtro bilineal. mala calidad,
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST - filtrado bilineal de alta calidad,
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR - filtrado trilineal de baja calidad,
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - filtrado trilineal de alta calidad.
3. Додайте всі ваші конфігурації і помістіть їх в:
... Steam SteamApps common Half-Life cstrike
Ви можете додати конфігурації в стандартний cfg гри, або створити свій і викликати його через консоль командою "exec moicfg123.cfg"
Або додати в властивості запуску гри: "+ exec moicfg123.cfg
Викликати kfg в нижньому регістрі.
Раджу ставити "тільки для читання" в cfg файли.
Example.cfg
Для прикладу, тут опублікований мій "публічний cfg".
"Публічний" - це тому, що всі налаштування зведені до мінімуму, що заборонено в офіційних іграх, бо дається конкретний "cfg-лист" ("що можна-що не можна")
Нема забороненого спорядження, лише той мінімум, що дає гарний вогонь, навіть на старому комп'ютері з поганим інтернет-з'єднанням.
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
hpk_maxsize "4"
viewsize "120"
fps_override "1"
fps_max "399.5"
max_shells "5"
max_smokepuffs "5"
gl_dither "1"
gl_clear "0"
gl_affinemodels "1"
gl_max_size "256"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
r_mmx "1"
r_dynamic "0"
r_decals 8"
r_mirroralpha "0"
r_shadows "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_fullbright "1"
r_bmodelhighfrac "0"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_lightmap "0"
r_norefresh "0"
r_traceglow "0
m_customaccel "3"
m_customaccel_exponent "1"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0"
m_rawinput "0"
m_mousethread_sleep "0"
violence_ablood "0"
violence_agibs "0"
violence_hblood "0"
violence_hgibs "0"
cl_pitchspeed "6"
cl_himodels "0"
cl_weather "0"
cl_nosmooth "1"
cl_solid_players "0"
cl_corpsestay "60"
cl_dlmax "80"
cl_resend "0"
cl_filterstuffcmd "1"
cl_rightthand "1"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0.8"
cl_bobup "0"
cl_showfps "1"
cl_update "102"
cl_cmdrate "102"
cl_shadows "0"
cl_nopred "0"
cl_particlefx "0"
cl_solid_players "0"
_cl_autowepswitch "0"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
s_eax "0"
s_a3d "0"
snd_noextraupdate "1"
gl_ztrick "1"
gl_round_down "3"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
ambient_fade "0"
tripplebuffer "0"
gunsmoke "0"
d_spriteskip "0"
m_rawinput "0"
v_dark "1"
hisound "1"
s_occfactor "0"
net_graph "3"
mp_decals "8"
fastsprites "0"
joystick "0"
прив'язати "MWHEELdown" "+duck"
прив'язати "MWHEELUP" "+jump"
voice_enable "1"
"Публічний" - це тому, що всі налаштування зведені до мінімуму, що заборонено в офіційних іграх, бо дається конкретний "cfg-лист" ("що можна-що не можна")
Нема забороненого спорядження, лише той мінімум, що дає гарний вогонь, навіть на старому комп'ютері з поганим інтернет-з'єднанням.
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
hpk_maxsize "4"
viewsize "120"
fps_override "1"
fps_max "399.5"
max_shells "5"
max_smokepuffs "5"
gl_dither "1"
gl_clear "0"
gl_affinemodels "1"
gl_max_size "256"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
r_mmx "1"
r_dynamic "0"
r_decals 8"
r_mirroralpha "0"
r_shadows "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_fullbright "1"
r_bmodelhighfrac "0"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_lightmap "0"
r_norefresh "0"
r_traceglow "0
m_customaccel "3"
m_customaccel_exponent "1"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0"
m_rawinput "0"
m_mousethread_sleep "0"
violence_ablood "0"
violence_agibs "0"
violence_hblood "0"
violence_hgibs "0"
cl_pitchspeed "6"
cl_himodels "0"
cl_weather "0"
cl_nosmooth "1"
cl_solid_players "0"
cl_corpsestay "60"
cl_dlmax "80"
cl_resend "0"
cl_filterstuffcmd "1"
cl_rightthand "1"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0.8"
cl_bobup "0"
cl_showfps "1"
cl_update "102"
cl_cmdrate "102"
cl_shadows "0"
cl_nopred "0"
cl_particlefx "0"
cl_solid_players "0"
_cl_autowepswitch "0"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
s_eax "0"
s_a3d "0"
snd_noextraupdate "1"
gl_ztrick "1"
gl_round_down "3"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
ambient_fade "0"
tripplebuffer "0"
gunsmoke "0"
d_spriteskip "0"
m_rawinput "0"
v_dark "1"
hisound "1"
s_occfactor "0"
net_graph "3"
mp_decals "8"
fastsprites "0"
joystick "0"
прив'язати "MWHEELdown" "+duck"
прив'язати "MWHEELUP" "+jump"
voice_enable "1"
Коментарів 0