Як виправити cs після оновлень
Я створив цей посібник, тому що оновлення, зроблені Valve, спричинили багато проблем. Більшість проблем, що виникли, можуть бути виправлені самими користувачами. Цей посібник охоплює всі нові можливості оновленої версії CS 1.6 (включаючи деякі речі для HL та CZ також)
Зміст
1. Вступ
2. нові можливості, консольні команди та опції запуску.
2.1 Миша
2.1.1 Rawinput
2.1.2 Mousethread
2.1.3 Прискорення миші
2.1.4 Чутливість
2.2 Графіка, інтерфейс та продуктивність
2.2.1 Nofbo, nomsaa та stretchaspect
2.2.2 Низька якість відео
2.2.3 D3D
2.2.4 Частота оновлення монітора
2.2.4 Vsync
2.2.5 FPS
2.2.6 Minmodels
2.2.7 Продуктивність
2.3 Графічні інтерфейси, що дозволяють додавати користувацький контент та HD моделі.
2.4 Netcode
2.5 Ігровий процес
2.5.1 Fastswitch
2.5.2 Filterstuffcmd
3. Найпоширеніші проблеми
3.1 Проблеми з вмістом та встановленням
3.2 Проблеми бета-версії
3.3 Більшість графічних проблем
3.4 Проблеми з SDL2.DLL
3.5 БІЛІ КВАДРАТИ/НЕПОВНІ СПРІЙТИ/ЗЕЛЕНІ КВАДРАТИ
3.6 Мерехтіння екрану
3.7 Звук
3.8 Знімок і скріншот з -nofbo
3.9 Рух, прицілювання і FPS
4. Короткий огляд нових рекомендованих квари і варіантів запуску:
5. Подяки
2. нові можливості, консольні команди та опції запуску.
2.1 Миша
2.1.1 Rawinput
2.1.2 Mousethread
2.1.3 Прискорення миші
2.1.4 Чутливість
2.2 Графіка, інтерфейс та продуктивність
2.2.1 Nofbo, nomsaa та stretchaspect
2.2.2 Низька якість відео
2.2.3 D3D
2.2.4 Частота оновлення монітора
2.2.4 Vsync
2.2.5 FPS
2.2.6 Minmodels
2.2.7 Продуктивність
2.3 Графічні інтерфейси, що дозволяють додавати користувацький контент та HD моделі.
2.4 Netcode
2.5 Ігровий процес
2.5.1 Fastswitch
2.5.2 Filterstuffcmd
3. Найпоширеніші проблеми
3.1 Проблеми з вмістом та встановленням
3.2 Проблеми бета-версії
3.3 Більшість графічних проблем
3.4 Проблеми з SDL2.DLL
3.5 БІЛІ КВАДРАТИ/НЕПОВНІ СПРІЙТИ/ЗЕЛЕНІ КВАДРАТИ
3.6 Мерехтіння екрану
3.7 Звук
3.8 Знімок і скріншот з -nofbo
3.9 Рух, прицілювання і FPS
4. Короткий огляд нових рекомендованих квари і варіантів запуску:
5. Подяки
1. Вступ
Мене називають vel0 ;)
Мої товариші:
Конфіг: (включає кілька дуже хороших твіків, таких як cl_nosmooth 1 і moneyscript)
GUI: http://ge.tt/4X8tb5a/v/0
Знімки в керівництві!
Гід: http://ge.tt/6IjIbTa/v/0?c
Gui+config+guide: http://ge.tt/3GLQKpa/v/0?c
Я зробив цей гайд, тому що оновлення, зроблені Valve, викликали багато проблем. Більшість проблем, що виникли, можуть бути виправлені самими користувачами. Цей посібник охоплює всі нові можливості оновленої версії CS 1.6 (включаючи деякі речі для HL та CZ), а також пояснення та виправлення найпоширеніших проблем. Зверніть увагу, що нові місця для файлів CS:
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_addon
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_downloads
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_hd
Лог змін CS доступний за адресою: http://steamcommunity.com/games/10/announcements
Лог змін HL доступний за адресою: http://steamcommunity.com/games/70/announcements
Моя оригінальна тема доступна за адресою: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3079106
Мої товариші:
Конфіг: (включає кілька дуже хороших твіків, таких як cl_nosmooth 1 і moneyscript)
GUI: http://ge.tt/4X8tb5a/v/0
Знімки в керівництві!
Гід: http://ge.tt/6IjIbTa/v/0?c
Gui+config+guide: http://ge.tt/3GLQKpa/v/0?c
Я зробив цей гайд, тому що оновлення, зроблені Valve, викликали багато проблем. Більшість проблем, що виникли, можуть бути виправлені самими користувачами. Цей посібник охоплює всі нові можливості оновленої версії CS 1.6 (включаючи деякі речі для HL та CZ), а також пояснення та виправлення найпоширеніших проблем. Зверніть увагу, що нові місця для файлів CS:
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_addon
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_downloads
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike_hd
Лог змін CS доступний за адресою: http://steamcommunity.com/games/10/announcements
Лог змін HL доступний за адресою: http://steamcommunity.com/games/70/announcements
Моя оригінальна тема доступна за адресою: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3079106
2. Нові можливості, консольні команди та параметри запуску.
3.
2.1 Миша
2.1 Миша
2.1.1 Вхідні дані
Rawinput - це те ж саме, що і directinput. Ця функція приймає ввід безпосередньо від миші, оминаючи налаштування Windows. Це змушує комп'ютер використовувати низьку затримку - високоякісний ввід миші, який є ДУЖЕ кращим за ввід старого стилю. Cvar для використання цієї функції - m_rawinput 1. Якщо ви хочете погратися зі старим вводом миші, використовуйте m_rawinput 0. Підтверджено, що код для m_rawinput 1 точно такий самий, як і для RInput.exe (v 1.31). Я наполегливо рекомендую всім використовувати m_rawinput 1. m_rawinput не дуже добре працював у певний момент, але це було виправлено у публічному випуску від 6 березня. m_rawinput має значення за замовчуванням 1 на OSX та Linux, 0 на Windows.
2.1.2 Mousethread
Щоб отримати доступ до цієї можливості, вам слід спочатку додати -mousethread до параметра запуску, який активує змінну m_mousethread_sleep cvar. Ця змінна повідомляє CS (у мілісекундах), скільки разів на секунду слід оновлювати позицію вказівника у вікнах (будь ласка, використовуйте m_rawinput 0 з цією змінною). m_mousethread_sleep 1 = час сну 1 мс (оновлення з частотою 1000 Гц), 2 = 500 Гц, 10 = 125 Гц і 0 = максимальна частота. Цей параметр не має нічого спільного з кількістю сигналів, які миша надсилає до комп'ютера (mousehz). Вам НЕ потрібно синхронізувати ці значення. Досі незрозуміло, чи Valve збереже параметр mousethread, оскільки це була лише спроба виправити значення m_rawinput 0. Я б запропонував використовувати для m_mousethread_sleep значення, яке буде зручним для вас, або, можливо, 0.
2.1.3 Прискорення миші
Цю змінну важко налаштувати, оскільки вона не працює так само, як опція "підвищити точність вказівника" у вікнах.
Якщо ви використовували прискорення миші до оновлення, ви можете спробувати:
m_customaccel 1
m_customaccel_max 0
m_customaccel X (Тут ви берете старе значення сенсора Windows і множите його на 2. Наприклад, до оновлення я використовував 4/10 у Windows, тому мені слід встановити це значення на 0.8)
m_customaccel_scale 0.02
sensitivity X (Рівно половина вашого старого значення чутливості cvar)
Якщо це не підходить, спробуйте використати різні значення для команд m_customaccel_*, зрештою ви отримаєте досить близьке значення ;)
Якщо ви використовували прискорення миші до оновлення, ви можете спробувати:
m_customaccel 1
m_customaccel_max 0
m_customaccel X (Тут ви берете старе значення сенсора Windows і множите його на 2. Наприклад, до оновлення я використовував 4/10 у Windows, тому мені слід встановити це значення на 0.8)
m_customaccel_scale 0.02
sensitivity X (Рівно половина вашого старого значення чутливості cvar)
Якщо це не підходить, спробуйте використати різні значення для команд m_customaccel_*, зрештою ви отримаєте досить близьке значення ;)
2.1.4 Чутливість
Сам cvar чутливості не отримав оновлення, але "Коли ви перебуваєте на мапі (тобто підключені до сервера), ви можете змінювати чутливість не частіше, ніж раз на 30 секунд, щоб запобігти ігровим експлоітам" (alfredvale). (alfred-valve)
.2.2 Графіка, підказки та продуктивність
2.2.1 Nofbo, nomsaa та stretchaspect
Альфред також оновив спосіб рендерингу CS у OpenGL. Це супроводжувалося багатьма помилками, тому було реалізовано новий набір опцій запуску: -nofbo та -nomsaa. -nofbo змушує CS (а також HL + CZ) використовувати старий метод рендерингу. Новий метод рендерингу також включає багатодискретне згладжування. Якщо ви хочете, щоб CS використовував новий стиль візуалізації, але не бажаєте використовувати згладжування, ви можете вказати -nomsaa як параметр запуску. Параметр -nofbo включає -nomsaa.
В останньому публічному випуску Valve додали можливість використовувати чорні смуги без наявності -nofbo у параметрах запуску. Я НАПОЛЕГЛИВО рекомендую всім (хто не має проблем із мерехтінням/білими полями тощо) вилучити -nofbo зі своїх параметрів запуску і замість нього використовувати -strechaspect (якщо вам не потрібні чорні смуги).
В останньому публічному випуску Valve додали можливість використовувати чорні смуги без наявності -nofbo у параметрах запуску. Я НАПОЛЕГЛИВО рекомендую всім (хто не має проблем із мерехтінням/білими полями тощо) вилучити -nofbo зі своїх параметрів запуску і замість нього використовувати -strechaspect (якщо вам не потрібні чорні смуги).
2.2.2 Низька якість відео
В опціях (якщо ви оновили cs) ви тепер знайдете прапорець "низька якість відео". Я не рекомендую встановлювати його, якщо у вас комп'ютер, на якому немає проблем із запуском cs. Якщо ви встановите цей прапорець, відбудеться наступне:
GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST. Якщо ви його НЕ позначите, за замовчуванням буде встановлено GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (що виглядає набагато краще). (alfred-valve)
GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST. Якщо ви його НЕ позначите, за замовчуванням буде встановлено GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (що виглядає набагато краще). (alfred-valve)
2.2.3 D3D
D3D було (на жаль) вимкнено. Це було зроблено з кількох причин: 1) Було ДІЙСНО легко створювати стінові хаки, просто налаштувавши .wad-файли і використовуючи D3D. 2) Стиль рендерингу D3D був дуже старим і застарілим 3) Valve хотіла зосередитися на вдосконаленні OpenGL настільки, щоб він був настільки ж ефективним, як і старий D3D (якщо у вас є проблеми з продуктивністю OpenGL, будь ласка, повідомте про це на GitHub Valve, щоб вони могли вирішити ці проблеми).
2.2.4 Частота оновлення монітора
В оновленні від 2 квітня Альфред відновив опцію запуску -freq (ура! =)). Він повідомив, що більшість ЕПТ-моніторів підтримують цей параметр на 100%, а РК-монітори та світлодіоди мають лише часткову підтримку. Він все ще працює над вдосконаленням -freq. Якщо команда не сумісна з вашим монітором, скористайтеся RefreshLock. Вона автоматично використає найкращу частоту оновлення/роздільну здатність вашого монітора. Посилання на RefreshLock можна знайти тут[www.satanion.dk]
2.2.4 Синхронізація
Valve (нарешті) реалізували новий cvar для керування vsync; gl_vsync. Щоб увімкнути vsync, використовуйте gl_vsync 1, щоб вимкнути - 0. Використовуючи gl_vsync 0, ви також вирішите деякі потенційні графічні вади.
2.2.5 FPS
Параметр fps_max cvar також було оновлено. Тепер ви можете перевизначити максимальну частоту кадрів за допомогою fps_override 1, а потім встановити fps_max на потрібну вам частоту кадрів. На початку люди мали ВЕЛИЧЕЗНІ проблеми з рухом, коли fps перевищував 100. Ці проблеми було вирішено, але команда все ще далека від досконалості. Valve все ще працює над виправленням руху при 100+ fps. Деякі люди скаржаться на те, що fps_max не прив'язаний до правильного значення fps, і що він, наприклад, підскакує на 100.5 fps, коли fps_max дорівнює 100. Моя особиста думка полягає в тому, що я не можу дати **** про fps 100 / 100,5, але якщо це проблема, просто встановіть fps_max 99,5 (або 99) у вашому USERCONFIG.
2.2.6 Мінмоделі
Цей cvar також зазнав змін. Якщо ви використовуєте cl_minmodels 1, тепер ви можете налаштувати конкретну модель, яку показуватиме клієнт. Значення для кожної моделі:
cl_min_ct X:
2 = GIGN
4 = GSG-9
7 = SAS
9 = SEAL
10 = SPETSNAZ (CZ)
cl_min_t X:
1 = ELITE
5 = GUERILLA
6 = ARCTIC
8 = PHENIX
11 = MILITIA (CZ)
(Зверніть увагу, що для їхньої роботи необхідно використовувати cl_minmodels 1.)
cl_min_ct X:
2 = GIGN
4 = GSG-9
7 = SAS
9 = SEAL
10 = SPETSNAZ (CZ)
cl_min_t X:
1 = ELITE
5 = GUERILLA
6 = ARCTIC
8 = PHENIX
11 = MILITIA (CZ)
(Зверніть увагу, що для їхньої роботи необхідно використовувати cl_minmodels 1.)
2.2.7 Продуктивність
Встановіть snd_noextraupdate у "1" за замовчуванням, це значення забезпечує кращу продуктивність для поточних ПК. (alfred-valve). Я однозначно рекомендую не змінювати це значення за замовчуванням.
.2.3 Графічні інтерфейси, що дозволяють додавати власний вміст та HD-моделі
Перш за все, тепер ми можемо знайти новий прапорець у параметрах відео. Він називається &quo ;дозволити користувацький вміст&quo ;. Встановивши його, ви дозволяєте CS використовувати, наприклад, кастомні моделі, спрайти, графічні інтерфейси тощо. Оскільки більшість графічних інтерфейсів не призначені для нових прапорців "Rawinput" та "Низька якість відео", вони можуть виглядати дивно. Найпростіше це виправити за допомогою мого графічного інтерфейсу, який я постійно оновлюватиму відповідно до нових оновлень CS. (http://ge.tt/4X8tb5a/v/0 )
Скріншоти:
http://tinypic.com/view.php?pic=9bb2vl&s=6
http://tinypic.com/view.php?pic=29pqg7c&s=6
Пам'ятаєте старі моделі CZ? Valve нарешті зробили дійсно просте у використанні виправлення. У нових відео опціях ви отримуєте можливість використовувати "HD моделі". Це звичайні моделі CZ. Щоб використовувати звичайні моделі CS, просто зніміть цю галочку. Якщо вам потрібні моделі CZ, поставте галочку.
Для розробників графічного інтерфейсу, гадаю, це вам допоможе:
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrikeresourcegameui_english.txt
"GameUI_VSync" "Увімкнути VSync"
"GameUI_HDModels" "Увімкнути HD моделі"
"GameUI_AddonsFolder" "Увімкнути користувацький контент"
"GameUI_LowVideoDetail" "Низька якість відео"
"GameUI_RawInput" "Сирий ввід"
"GameUI_RawInputLabel" "Увімкнути HQ - низька затримка введення миші"
Скріншоти:
http://tinypic.com/view.php?pic=9bb2vl&s=6
http://tinypic.com/view.php?pic=29pqg7c&s=6
Пам'ятаєте старі моделі CZ? Valve нарешті зробили дійсно просте у використанні виправлення. У нових відео опціях ви отримуєте можливість використовувати "HD моделі". Це звичайні моделі CZ. Щоб використовувати звичайні моделі CS, просто зніміть цю галочку. Якщо вам потрібні моделі CZ, поставте галочку.
Для розробників графічного інтерфейсу, гадаю, це вам допоможе:
C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrikeresourcegameui_english.txt
"GameUI_VSync" "Увімкнути VSync"
"GameUI_HDModels" "Увімкнути HD моделі"
"GameUI_AddonsFolder" "Увімкнути користувацький контент"
"GameUI_LowVideoDetail" "Низька якість відео"
"GameUI_RawInput" "Сирий ввід"
"GameUI_RawInputLabel" "Увімкнути HQ - низька затримка введення миші"
2.4 Netcode
Valve збільшили максимальну швидкість до 100 000. Вони також підвищили стандартну швидкість оновлення до 60. Рекомендовані мережеві значення:
rate 100000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 105
ex_interp 0.01
cl_nosmooth 1 (цей cvar прибирає ефект згладжування і показує правильне положення моделі)
Потрібен деякий час, щоб більшість серверів встановили sv_maxrate на 100 000, але сподіваємося, що більшість адміністраторів серверів зроблять це швидко. Триває гаряча дискусія щодо встановлення значення ex_interp за замовчуванням, але Valve поки що нічого не заявляла.
rate 100000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 105
ex_interp 0.01
cl_nosmooth 1 (цей cvar прибирає ефект згладжування і показує правильне положення моделі)
Потрібен деякий час, щоб більшість серверів встановили sv_maxrate на 100 000, але сподіваємося, що більшість адміністраторів серверів зроблять це швидко. Триває гаряча дискусія щодо встановлення значення ex_interp за замовчуванням, але Valve поки що нічого не заявляла.
2.5 Ігровий процес
2.5.1 Швидке перемикання
Також було оновлено опцію швидкого перемикання. Тепер вона має такий вигляд:
hud_fastswitch 0 = Немає швидкого перемикання
hud_fastswitch 1 = Швидке перемикання на коліщатку миші та цифрових клавішах
hud_fastswitch 2 = Старий hud_fastswitch 1. Швидкі перемикання ТІЛЬКИ на цифрових клавішах, НЕ на коліщатку миші.
.hud_fastswitch 0 = Немає швидкого перемикання
hud_fastswitch 1 = Швидке перемикання на коліщатку миші та цифрових клавішах
hud_fastswitch 2 = Старий hud_fastswitch 1. Швидкі перемикання ТІЛЬКИ на цифрових клавішах, НЕ на коліщатку миші.
2.5.2 Filterstuffcmd
Про цю нову функцію точаться дуже (злісні :D ) дискусії. Багато плагінів вийшли з ладу через цей новий cvar, який обмежує, які команди серверу дозволено виконувати на клієнті. Наприклад, якщо ви використовуєте cl_filterstuffcmd 1, сервер більше не може прив'язувати певні функції до клавіш. Особисто я вважаю, що це забезпечує кращу безпеку для пересічного гравця в cs. З іншого боку, я вважаю, що Альфреду варто уважно прислухатися до відгуків, які надають розробники плагінів. Ця команда, ймовірно, зазнає деяких змін щодо того, що вона обмежує, але наразі вона обмежує сервер від зміни значень наступних cvars:
alias
connect
retry
set*
bind
unbund
unbindall
quit
"_restart"
kill
exit
exec
writecfg
cl_filterstuffcmd
ex_interp
say
developer
timerefresh
rate
cd
fps_max
speak_enabled
voice_enable
setinfo
sensitivity
sys_ticrate
removedemo
volume
mp3volume
cl_*
gl_*
m_*
r_*
hud_*
alias
connect
retry
set*
bind
unbund
unbindall
quit
"_restart"
kill
exit
exec
writecfg
cl_filterstuffcmd
ex_interp
say
developer
timerefresh
rate
cd
fps_max
speak_enabled
voice_enable
setinfo
sensitivity
sys_ticrate
removedemo
volume
mp3volume
cl_*
gl_*
m_*
r_*
hud_*
3. найпоширеніші проблеми
3.1 Проблеми зі змістом та встановленням
Якщо ви не отримуєте новий контент взагалі, просто зробіть резервну копію конфігів і всього, що вам потрібно, а потім видаліть теку cstrike. Після цього клацніть правою кнопкою миші по контр-страйку в steam і видаліть локальний вміст. Потім перевстановіть гру. Зверніть увагу, що нова папка для контр-страйку буде такою: C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonHalf-Lifecstrike. Ще один чудовий спосіб позбутися цих проблем - клацнути правою кнопкою миші на cs, вибрати властивості і перевірити локальні файли. Не забудьте зробити резервну копію конфігурацій та графічного інтерфейсу перед цим.
.3.2 Проблеми бета-версії
Наразі найпростіший спосіб приєднатися до останньої бета-версії CS - це інсталювати і CS, і HL. Щоб отримати доступ до бета-версії CS, вам потрібно клацнути правою кнопкою миші і на HL, і на CS, вибрати властивості і приєднатися до бета-версії на ОБОХ іграх. Інший варіант - приєднатися до бета-версії steampipe, а потім приєднатися до будь-якої бета-версії, яку ви хочете. Якщо ви не використовуєте бета-версію steampipe, будь ласка, НЕ використовуйте лише CS-бета-версію, оскільки це може призвести до різних проблем з .dll та виконуваними файлами.
3.3 Найпоширеніші графічні проблеми
Перевірте встановлення, використовуйте -nofbo, gl_vsync 0 та "низьку якість відео". Оновіть драйвери відеокарти та видаліть кастомні графічні інтерфейси.
.3.4 Проблема з SDL2.DLL
Існує через те, що ви обрали лише ОДНУ бета-версію, а не обидві CS та HL. Щоб позбутися цієї проблеми, приєднайтеся до обох бета-версій або взагалі не приєднуйтеся до бета-версій. Потім перевірте файли гри / перевстановіть.
3.5 Білі квадрати/непарні спрайти/зелені квадрати
Ці проблеми зазвичай виникають через те, що люди використовують лише бета-версію cs 1.6. Будь ласка, використовуйте обидві бета-версії HL та CS або жодну з них. Також використовуйте -nofbo у параметрах запуску, а також gl_vsync 0 і "низька якість відео" у параметрах відео. Якщо нічого не допомагає, оновіть драйвери відеокарти. Ще одним хорошим способом налагодити роботу є перевірка локального вмісту (клацніть правою кнопкою миші на cs і перевірте). Використовуйте 32-бітну глибину кольору у Windows.
Звісно, переконайтеся, що ви використовуєте 32-бітну глибину кольору як у CS, так і на робочому столі!
Звісно, переконайтеся, що ви використовуєте 32-бітну глибину кольору як у CS, так і на робочому столі!
3.6 Мерехтіння екрана
Змініть роздільну здатність робочого столу на потрібну вам частоту оновлення, тоді проблему буде вирішено (alfred-valve). Ви також можете спробувати fps_max 99.
.
3.7 Звук
Хоча з більшістю звуків все гаразд, голоси в грі дуже сильно глючать. Це пов'язано з тим, що вони оновили CS, щоб використовувати той самий аудіокодек, що й у Steam. (Miles Sound System (і SpeeX) --> Silk)
3.8 Знімок і знімок екрана з -nofbo
Виправлено в останньому публічному випуску.
3.9 Пересування, прицілювання та FPS
Будь ласка, прочитайте відповідний розділ.
4. Короткий огляд нових рекомендованих кваритипів та опцій запуску:
fps_max 99 (у USERCONFIG)
gl_vsync 0
cl_filterstuffcmd 1
m_rawinput 1
rate 100000
snd_noextraupdate 1
-nofbo (якщо новий OpenGL викликає дивні відчуття у cs)
-nomsaa (якщо геймплей здається нормальним, але ви не хочете згладжування)
gl_vsync 0
cl_filterstuffcmd 1
m_rawinput 1
rate 100000
snd_noextraupdate 1
-nofbo (якщо новий OpenGL викликає дивні відчуття у cs)
-nomsaa (якщо геймплей здається нормальним, але ви не хочете згладжування)
5. Дякую!
Дякуємо за оновлення CS та HL, Valve! Більшість оновлень просто ЧУДОВІ!
Спасибі, що прочитали, ненависники йдуть в інше місце =D
Спасибі, що прочитали, ненависники йдуть в інше місце =D
Коментарів 0