Список команд режиму Clan Match у Counter-Strike
Опис
Список організовано за алфавітом команд у форматі "значення_команди_системи_консолі" (де "значення">" - це значення за замовчуванням Counter-Strike для цього параметра).
Список команд
зміна рівня <MAPFILENAME>
Завершує поточну гру, завантажує вказане ім'я файлу мапи (без розширення ".bsp") і починає на ній нову гру. Основна відмінність команди "changelevel" від стандартної команди "map" полягає в тому, що при переході на нову мапу гравців не викидає з сервера.
Зверніть увагу, що ця команда може отримати доступ до мап, що містяться у змонтованих файлах кешу гри, а також у локальній папці "Maps" гри.
condebug
Увімкнення збереження логів консолі у файл "QConsole.log" у директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-Strike". За замовчуванням встановлено значення "вимкнено".
dem_forcehltv 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути режим "Half-Life TV" (HLTV) для демонстраційного відтворення.
HL.exe -condebug
Зберігає журнали консолі у файл з назвою "QConsole.log" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-Strike".
Щоб включити збереження логів консолі, запустіть Counter-Strike з параметром командного рядка "-condebug" (наприклад.наприклад, "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeHL.exe -condebug").
hostname "Counter-Strike Server"
Задає ім'я хоста сервера.
hud_takesshots 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автоматичне створення скріншоту під час виведення підсумкових результатів після закінчення поточної мапи (після завершення дії параметра "mp_timelimit").
Скріншоти будуть розташовані в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrike" з іменами файлів "MapName####.bmp".
Зверніть увагу, що ця команда вказана в меню розширених багатокористувацьких опцій гри як "Автоматично робити скріншоти кінця гри".
listmaps
Відображає список мап, що містяться у файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt", і використовується для системи голосування гравців за мапи Counter-Strike ("mp_mapvoteratio" та "votemap").
log off
Встановіть значення "увімкнено", щоб увімкнути збереження детальних логів сервера (lMMDD###.log).
logsdir logs
Каталог для збереження детальних логів сервера. За замовчуванням використовується каталог "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrikeLogs".
мапа <MAPFILENAME>
Завершує поточну гру, завантажує вказане ім'я файлу мапи (без розширення ".bsp") і запускає на ній нову гру. Основна відмінність між стандартною командою "map" і "changelevel" полягає в тому, що при переході на нову мапу гравці викидаються з сервера.
mapcyclefile MapCycle.txt
Задає файл, який буде використовуватися для поточної ротації мапи сервера.
maxplayers 32
Максимальна кількість дозволених гравців. Зауважте, що цей параметр не можна встановити після початку гри.
mp_autokick 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автоматичне вибивання ледарів (кемперів) та вбивць команди. Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Кусати ледарів та вбивць команди". Також зауважте, що для використання цієї команди має бути увімкнено режим дружнього вогню ("mp_friendlyfire").
mp_autoteambalance 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автобалансування команд. Зауважте, що за замовчуванням для Counter-Strike встановлено значення "1".
mp_buytime 1.5
Цей параметр визначає час (у хвилинах), протягом якого гравці можуть купувати зброю та спорядження після початку раунду (Мінімальне значення = 0.5 хвилини, максимальне = немає). Налаштування також підтримує часткові хвилини (наприклад, "1.3" = 78 секунд, "1.5" = 90 секунд, "1.8" = 108 секунд тощо...).
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Час купівлі (хвилини)".
mp_c4timer 45
Задає тривалість (у секундах) до вибуху бомб C4 (Мінімум = 15 секунд, Максимум = 90 секунд).
mp_chattime 10
Задає тривалість (у секундах), протягом якої гравці можуть спілкуватися в чаті після завершення мапи (до завантаження наступної мапи, виходячи з налаштування "mp_timelimit"). Менше значення означає швидшу зміну мапи.
mp_fadetoblack 0
Встановіть значення "1", щоб екран гравця ставав чорним при вбивстві. Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у багатокористувацькому меню налаштувань гри як "Вимкнути камеру переслідування/смерті".
mp_flashlight 0
Встановіть значення "1", щоб дозволити гравцям використовувати ліхтарик.
mp_footsteps 1
Встановіть значення "0", щоб вимкнути звук кроків гравців.
mp_forcecamera 0
Встановіть "0", щоб бачити всіх (за замовчуванням), "1" щоб спостерігати лише за членами команди (без вільного огляду), "2" щоб спостерігати лише від першої особи, або "3" щоб спостерігати лише за членами команди (з вільним оглядом).
Зверніть увагу, що ця команда відображається у багатокористувацькому меню гри як "Тип камери смерті" і вибирається за допомогою розкривного списку, а значення "3" не відображається у цьому розкривному списку. Також зауважте, що будь-яке значення, відмінне від "mp_forcecamera 0", вимкне глядацький режим "Half-Life TV" (HLTV) "Картинка-в-картинці".
mp_freezetime 6
Цей параметр контролює тривалість (у секундах) періоду зупинки/паузи гри на початку раунду. Встановіть значення "0", щоб вимкнути період зупинки/паузи гри.
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для декількох гравців як "Час зупинки (секунди)".
mp_friendlyfire 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути режим дружнього вогню.
mp_hostagepenalty 5
Максимальна кількість дозволених вбивств заручників, перш ніж гравця буде вигнано з гри (встановіть значення "0", щоб вимкнути). Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців як "Kick After (X) Hostage Kills".
mp_limitteams #
Цей параметр обмежує максимальну кількість гравців, яку може мати одна команда над іншою. Щоб повністю вимкнути обмеження команд, встановіть значення "0". Зауважте, що за замовчуванням для Counter-Strike встановлено значення "2".
mp_logdetail 0
Ця команда встановлює рівень деталізації запису атак у файл журналу консолі "QConsole.log", а також у детальні файли журналу сервера "lMMDD###.log". Встановіть значення "0", щоб не реєструвати атаки, "1", щоб реєструвати ворожі атаки, "2", щоб реєструвати атаки товаришів по команді, або "3", щоб реєструвати атаки ворогів і товаришів по команді.
mp_logmessages 1
Встановіть значення "0", щоб вимкнути запис повідомлень чату гравця та збереження їх у файлі журналу консолі "QConsole.log", а також у файлах детального журналу сервера "lMMDD###.log".
mp_mapvoteratio 0.66
Встановлює співвідношення гравців, які повинні проголосувати на одній карті, перш ніж сервер перейде на нову карту.
Значення за замовчуванням - "0.66", що означає, що 66% всіх гравців на сервері повинні проголосувати на одній карті, щоб сервер перейшов на нову карту.
mp_maxrounds #
Цей параметр призведе до переходу до наступної мапи, що міститься у поточному файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt" після того, як буде зіграно "#" кількість раундів. За замовчуванням встановлено значення "0" (без обмеження кількості раундів), у цьому випадку карти чергуватимуться відповідно до значення "mp_timelimit".
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для кількох гравців як "Ліміт раундів (Раунди)".
mp_roundtime 5
Цей параметр контролює тривалість (у хвилинах) раундів (Мінімальне значення = 1 хвилина, Максимальне = 9 хвилин). Налаштування також підтримує часткові хвилини (наприклад, "1.3" = 78 секунд, "1.5" = 90 секунд, "1.8" = 108 секунд і т.д...).
Зверніть увагу, що ця команда вказана в меню налаштувань гри для декількох гравців як "Час на раунд (хвилини)".
mp_startmoney 800
Задає суму грошей, з якою гравці починають гру (Мінімальне значення = 800, Максимальне = 16000).
mp_timelimit 20
Тривалість (у хвилинах) карти.
mp_tkpunish 1
Встановлюється в "1", щоб заборонити командоубивцям грати протягом наступного раунду.
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Вбити вбивць команди на наступному раунді". Також зауважте, що для використання цієї команди має бути увімкнено режим дружнього вогню ("mp_friendlyfire").
mp_winlimit #
Цей параметр призведе до циклічного переходу до наступної мапи, що міститься у поточному файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt", після того, як одна з команд досягне """"" кількості виграшів. За замовчуванням встановлено значення "0" (без обмеження кількості перемог), у цьому випадку карти чергуватимуться відповідно до значення "mp_timelimit".
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань багатокористувацької гри як "Limit of Win (Rounds)".
програти демо <FILENAME.dem>
Програти демо з файлом "<FILENAME.dem>".
записати <FILENAME.dem>
Почати запис демо, що зберігається у файлі з ім'ям "<FILENAME.dem>" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrike".
stop
Зупинити запис демо.
stopdemo
Зупинити відтворення демо.
sv_alltalk 0
Встановіть значення "1", щоб дозволити командам контртерористів і терористів чути повідомлення голосового чату іншої команди.
sv_restart #
Введіть "sv_restart #" для запуску (або перезапуску) гри, де "#" - це тривалість (у секундах) перед тим, як сервер перезапустить гру. Це призведе до обнулення всіх смертей, грошей (на основі значення "mp_startmoney"), балів і зброї, а потім перезапустить гру через вказану кількість секунд.
Зверніть увагу, що ця команда ідентична команді "sv_restartround".
sv_restartround #
Введіть "sv_restartround #" для запуску (або перезапуску) гри, де "#" - це тривалість (у секундах) до перезапуску гри сервером. Це призведе до обнулення всіх смертей, грошей (на основі значення "mp_startmoney"), балів і зброї, а потім перезапустить гру через вказану кількість секунд.
Зверніть увагу, що ця команда ідентична до "sv_restart".
timeleft
Відображає поточний час, що залишився на мапі (на основі налаштування "mp_timelimit").
viewdemo <FILENAME.dem>
Відтворення демонстраційного файлу "<FILENAME.dem>" за допомогою елементів керування у стилі відеомагнітофона.
votemap #
Дозволяє гравцям голосувати за наступну карту для гри. Введіть "listmaps" у консолі, щоб відобразити список мап, доступних для голосування. Потім введіть "votemap #" (де "#" - відповідний номер мапи у списку мап, що відображається за допомогою консольної команди "listmaps").
Після того, як певна кількість гравців (задається командою "mp_mapvoteratio") проголосує за мапу, голосування за яку розпочав один гравець, сервер перейде до нової мапи.
Завершує поточну гру, завантажує вказане ім'я файлу мапи (без розширення ".bsp") і починає на ній нову гру. Основна відмінність команди "changelevel" від стандартної команди "map" полягає в тому, що при переході на нову мапу гравців не викидає з сервера.
Зверніть увагу, що ця команда може отримати доступ до мап, що містяться у змонтованих файлах кешу гри, а також у локальній папці "Maps" гри.
condebug
Увімкнення збереження логів консолі у файл "QConsole.log" у директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-Strike". За замовчуванням встановлено значення "вимкнено".
dem_forcehltv 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути режим "Half-Life TV" (HLTV) для демонстраційного відтворення.
HL.exe -condebug
Зберігає журнали консолі у файл з назвою "QConsole.log" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-Strike".
Щоб включити збереження логів консолі, запустіть Counter-Strike з параметром командного рядка "-condebug" (наприклад.наприклад, "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeHL.exe -condebug").
hostname "Counter-Strike Server"
Задає ім'я хоста сервера.
hud_takesshots 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автоматичне створення скріншоту під час виведення підсумкових результатів після закінчення поточної мапи (після завершення дії параметра "mp_timelimit").
Скріншоти будуть розташовані в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrike" з іменами файлів "MapName####.bmp".
Зверніть увагу, що ця команда вказана в меню розширених багатокористувацьких опцій гри як "Автоматично робити скріншоти кінця гри".
listmaps
Відображає список мап, що містяться у файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt", і використовується для системи голосування гравців за мапи Counter-Strike ("mp_mapvoteratio" та "votemap").
log off
Встановіть значення "увімкнено", щоб увімкнути збереження детальних логів сервера (lMMDD###.log).
logsdir logs
Каталог для збереження детальних логів сервера. За замовчуванням використовується каталог "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrikeLogs".
мапа <MAPFILENAME>
Завершує поточну гру, завантажує вказане ім'я файлу мапи (без розширення ".bsp") і запускає на ній нову гру. Основна відмінність між стандартною командою "map" і "changelevel" полягає в тому, що при переході на нову мапу гравці викидаються з сервера.
mapcyclefile MapCycle.txt
Задає файл, який буде використовуватися для поточної ротації мапи сервера.
maxplayers 32
Максимальна кількість дозволених гравців. Зауважте, що цей параметр не можна встановити після початку гри.
mp_autokick 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автоматичне вибивання ледарів (кемперів) та вбивць команди. Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Кусати ледарів та вбивць команди". Також зауважте, що для використання цієї команди має бути увімкнено режим дружнього вогню ("mp_friendlyfire").
mp_autoteambalance 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути автобалансування команд. Зауважте, що за замовчуванням для Counter-Strike встановлено значення "1".
mp_buytime 1.5
Цей параметр визначає час (у хвилинах), протягом якого гравці можуть купувати зброю та спорядження після початку раунду (Мінімальне значення = 0.5 хвилини, максимальне = немає). Налаштування також підтримує часткові хвилини (наприклад, "1.3" = 78 секунд, "1.5" = 90 секунд, "1.8" = 108 секунд тощо...).
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Час купівлі (хвилини)".
mp_c4timer 45
Задає тривалість (у секундах) до вибуху бомб C4 (Мінімум = 15 секунд, Максимум = 90 секунд).
mp_chattime 10
Задає тривалість (у секундах), протягом якої гравці можуть спілкуватися в чаті після завершення мапи (до завантаження наступної мапи, виходячи з налаштування "mp_timelimit"). Менше значення означає швидшу зміну мапи.
mp_fadetoblack 0
Встановіть значення "1", щоб екран гравця ставав чорним при вбивстві. Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у багатокористувацькому меню налаштувань гри як "Вимкнути камеру переслідування/смерті".
mp_flashlight 0
Встановіть значення "1", щоб дозволити гравцям використовувати ліхтарик.
mp_footsteps 1
Встановіть значення "0", щоб вимкнути звук кроків гравців.
mp_forcecamera 0
Встановіть "0", щоб бачити всіх (за замовчуванням), "1" щоб спостерігати лише за членами команди (без вільного огляду), "2" щоб спостерігати лише від першої особи, або "3" щоб спостерігати лише за членами команди (з вільним оглядом).
Зверніть увагу, що ця команда відображається у багатокористувацькому меню гри як "Тип камери смерті" і вибирається за допомогою розкривного списку, а значення "3" не відображається у цьому розкривному списку. Також зауважте, що будь-яке значення, відмінне від "mp_forcecamera 0", вимкне глядацький режим "Half-Life TV" (HLTV) "Картинка-в-картинці".
mp_freezetime 6
Цей параметр контролює тривалість (у секундах) періоду зупинки/паузи гри на початку раунду. Встановіть значення "0", щоб вимкнути період зупинки/паузи гри.
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для декількох гравців як "Час зупинки (секунди)".
mp_friendlyfire 0
Встановіть значення "1", щоб увімкнути режим дружнього вогню.
mp_hostagepenalty 5
Максимальна кількість дозволених вбивств заручників, перш ніж гравця буде вигнано з гри (встановіть значення "0", щоб вимкнути). Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців як "Kick After (X) Hostage Kills".
mp_limitteams #
Цей параметр обмежує максимальну кількість гравців, яку може мати одна команда над іншою. Щоб повністю вимкнути обмеження команд, встановіть значення "0". Зауважте, що за замовчуванням для Counter-Strike встановлено значення "2".
mp_logdetail 0
Ця команда встановлює рівень деталізації запису атак у файл журналу консолі "QConsole.log", а також у детальні файли журналу сервера "lMMDD###.log". Встановіть значення "0", щоб не реєструвати атаки, "1", щоб реєструвати ворожі атаки, "2", щоб реєструвати атаки товаришів по команді, або "3", щоб реєструвати атаки ворогів і товаришів по команді.
mp_logmessages 1
Встановіть значення "0", щоб вимкнути запис повідомлень чату гравця та збереження їх у файлі журналу консолі "QConsole.log", а також у файлах детального журналу сервера "lMMDD###.log".
mp_mapvoteratio 0.66
Встановлює співвідношення гравців, які повинні проголосувати на одній карті, перш ніж сервер перейде на нову карту.
Значення за замовчуванням - "0.66", що означає, що 66% всіх гравців на сервері повинні проголосувати на одній карті, щоб сервер перейшов на нову карту.
mp_maxrounds #
Цей параметр призведе до переходу до наступної мапи, що міститься у поточному файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt" після того, як буде зіграно "#" кількість раундів. За замовчуванням встановлено значення "0" (без обмеження кількості раундів), у цьому випадку карти чергуватимуться відповідно до значення "mp_timelimit".
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться в меню налаштувань гри для кількох гравців як "Ліміт раундів (Раунди)".
mp_roundtime 5
Цей параметр контролює тривалість (у хвилинах) раундів (Мінімальне значення = 1 хвилина, Максимальне = 9 хвилин). Налаштування також підтримує часткові хвилини (наприклад, "1.3" = 78 секунд, "1.5" = 90 секунд, "1.8" = 108 секунд і т.д...).
Зверніть увагу, що ця команда вказана в меню налаштувань гри для декількох гравців як "Час на раунд (хвилини)".
mp_startmoney 800
Задає суму грошей, з якою гравці починають гру (Мінімальне значення = 800, Максимальне = 16000).
mp_timelimit 20
Тривалість (у хвилинах) карти.
mp_tkpunish 1
Встановлюється в "1", щоб заборонити командоубивцям грати протягом наступного раунду.
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань гри для кількох гравців під назвою "Вбити вбивць команди на наступному раунді". Також зауважте, що для використання цієї команди має бути увімкнено режим дружнього вогню ("mp_friendlyfire").
mp_winlimit #
Цей параметр призведе до циклічного переходу до наступної мапи, що міститься у поточному файлі ротації мап сервера "MapCycle.txt", після того, як одна з команд досягне """"" кількості виграшів. За замовчуванням встановлено значення "0" (без обмеження кількості перемог), у цьому випадку карти чергуватимуться відповідно до значення "mp_timelimit".
Зверніть увагу, що ця команда знаходиться у меню налаштувань багатокористувацької гри як "Limit of Win (Rounds)".
програти демо <FILENAME.dem>
Програти демо з файлом "<FILENAME.dem>".
записати <FILENAME.dem>
Почати запис демо, що зберігається у файлі з ім'ям "<FILENAME.dem>" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<USER_NAME>Counter-StrikeCStrike".
stop
Зупинити запис демо.
stopdemo
Зупинити відтворення демо.
sv_alltalk 0
Встановіть значення "1", щоб дозволити командам контртерористів і терористів чути повідомлення голосового чату іншої команди.
sv_restart #
Введіть "sv_restart #" для запуску (або перезапуску) гри, де "#" - це тривалість (у секундах) перед тим, як сервер перезапустить гру. Це призведе до обнулення всіх смертей, грошей (на основі значення "mp_startmoney"), балів і зброї, а потім перезапустить гру через вказану кількість секунд.
Зверніть увагу, що ця команда ідентична команді "sv_restartround".
sv_restartround #
Введіть "sv_restartround #" для запуску (або перезапуску) гри, де "#" - це тривалість (у секундах) до перезапуску гри сервером. Це призведе до обнулення всіх смертей, грошей (на основі значення "mp_startmoney"), балів і зброї, а потім перезапустить гру через вказану кількість секунд.
Зверніть увагу, що ця команда ідентична до "sv_restart".
timeleft
Відображає поточний час, що залишився на мапі (на основі налаштування "mp_timelimit").
viewdemo <FILENAME.dem>
Відтворення демонстраційного файлу "<FILENAME.dem>" за допомогою елементів керування у стилі відеомагнітофона.
votemap #
Дозволяє гравцям голосувати за наступну карту для гри. Введіть "listmaps" у консолі, щоб відобразити список мап, доступних для голосування. Потім введіть "votemap #" (де "#" - відповідний номер мапи у списку мап, що відображається за допомогою консольної команди "listmaps").
Після того, як певна кількість гравців (задається командою "mp_mapvoteratio") проголосує за мапу, голосування за яку розпочав один гравець, сервер перейде до нової мапи.
"Clan_Match.cfg" Шаблон конфігурації
"Clan_Match.cfg" Шаблон конфігурації
Наведений нижче приклад шаблону кланового матчу можна зберегти у файлі "Clan_Match.cfg" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<ІМ'Я_КОРИСТУВАЧА>Counter-StrikeCStrikei>", після чого запустити його в консолі гри (напр.наприклад, "exec Clan_Match.cfg"):
Наведений нижче приклад шаблону кланового матчу можна зберегти у файлі "Clan_Match.cfg" в директорії "C:Program FilesSteamSteamApps<ІМ'Я_КОРИСТУВАЧА>Counter-StrikeCStrikei>", після чого запустити його в консолі гри (напр.наприклад, "exec Clan_Match.cfg"):
// Шаблон кланового матчу для клану Болотні канюки
// http://steamcommunity.com/groups/SwampBuzzardsClan
// Використання: exec Clan_Match.cfg
// changelevel Weeds_CS_Orange
// map Weeds_CS_Orange
// condebug
logsdir logs
log on
bind i "say Current Game Time Remaining:;timeleft"
bind o "sv_restartround 30"
dem_forcehltv 1
hostname "Buzzard Shootout"
hud_takesshots 1
// mapcyclefile Weeds_CS_Orange_MapCycle.txt
// maxplayers 32
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 1.5
mp_c4timer 45
mp_chattime 60
mp_fadetoblack 0
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 1
mp_freezetime 6
mp_friendlyfire 1
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 0
mp_logdetail 3
mp_logmessages 1
mp_mapvoteratio 0.66
mp_maxrounds 0
mp_roundtime 5
mp_startmoney 800
mp_timelimit 30
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_alltalk 0
Контакти, завантаження, файли та посилання
Контакти, завантаження, файли та посилання
Rich ?Weeds? Nagel[www.richnagel.net]
http://www.richnagel.net
Профіль Steam
Клан Swamp Buzzards
Просто текстова версія цього гайду [jasonwilliams400com.startlogic.com]
Завантаження та файли для Counter-Strike [jasonwilliams400com.startlogic.com]
WeedsBot v1.20 для Counter-Strike v1.6 [jasonwilliams400com.startlogic.com] | Додаткова інформація [forums.absurdminds.net]
Неофіційний архів CSBot [csbot.csnavcentral.com]
Коментарів 0