Команди для збільшення фпс
Ці команди збільшать ваш фпс у Counter-Strike.
Вступ
Це дасть вам більше fps в cs 1.6. Якщо у вас 100 fps або більше, ви в порядку. Це все одно дасть вам більше.
Як дізнатися, скільки у мене зараз fps? Щоб побачити свій поточний fps, вам потрібно запустити Counter-Strike 1.6 і натиснути кнопку "~" над кнопкою вкладки. У вікні консолі введіть "cl_showfps 1".
Як дізнатися, скільки у мене зараз fps? Щоб побачити свій поточний fps, вам потрібно запустити Counter-Strike 1.6 і натиснути кнопку "~" над кнопкою вкладки. У вікні консолі введіть "cl_showfps 1".
config.cfg
Кроки.
Для створення config.cfg необхідно створити текстовий файл.
Після цього помістіть в нього ці команди.
Дуже важливо зберегти його як "config.cfg".
Тоді збережіть його в папці cs 1.6.
Після цього помістіть "config.cfg" в консоль.
Для створення config.cfg необхідно створити текстовий файл.
Після цього помістіть в нього ці команди.
Дуже важливо зберегти його як "config.cfg".
Тоді збережіть його в папці cs 1.6.
Після цього помістіть "config.cfg" в консоль.
.cfg приклад 1
hpk_maxsize "4"
viewsize "120"
fps_override "1"
fps_max "9999"
max_shells "5"
max_smokepuffs "5"
gl_dither "1"
gl_clear "0"
gl_affinemodels "1"
gl_max_size "256"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
r_mmx "1"
r_dynamic "0"
r_decals "8"
r_mirroralpha "0"
r_shadows "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_fullbright "1"
r_bmodelhighfrac "0"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_lightmap "0"
r_norefresh "0"
r_traceglow "0
m_customaccel "3"
m_customaccel_exponent "1"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0"
m_rawinput "0"
m_mousethread_sleep "0"
cl_pitchspeed "6"
cl_himodels "0"
cl_weather "0"
cl_nosmooth "1"
cl_solid_players "0"
cl_corpsestay "60"
cl_dlmax "80"
cl_resend "0"
cl_filterstuffcmd "1"
cl_rightthand "1"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0.8"
cl_bobup "0"
cl_showfps "1"
cl_updaterate "102"
cl_cmdrate "102"
cl_shadows "0"
cl_nopred "0"
cl_particlefx "0"
cl_solid_players "0"
_cl_autowepswitch "1"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
s_eax "0"
s_a3d "0"
snd_noextraupdate "1"
gl_ztrick "1"
gl_round_down "3"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
ambient_fade "0"
tripplebuffer "0"
gunsmoke "0"
d_spriteskip "0"
m_rawinput "0"
v_dark "1"
hisound "1"
s_occfactor "0"
net_graph "3"
mp_decals "8"
fastsprites "0"
joystick "0"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
ati_npatch "1"
ati_subdiv "2"
gl_polyoffset "4"
gl_dither "1"
gl_clear "0
gl_affinemodels "1"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_clear "1"
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
viewsize "120"
fps_override "1"
fps_max "9999"
max_shells "5"
max_smokepuffs "5"
gl_dither "1"
gl_clear "0"
gl_affinemodels "1"
gl_max_size "256"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
r_mmx "1"
r_dynamic "0"
r_decals "8"
r_mirroralpha "0"
r_shadows "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_fullbright "1"
r_bmodelhighfrac "0"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_lightmap "0"
r_norefresh "0"
r_traceglow "0
m_customaccel "3"
m_customaccel_exponent "1"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0"
m_rawinput "0"
m_mousethread_sleep "0"
cl_pitchspeed "6"
cl_himodels "0"
cl_weather "0"
cl_nosmooth "1"
cl_solid_players "0"
cl_corpsestay "60"
cl_dlmax "80"
cl_resend "0"
cl_filterstuffcmd "1"
cl_rightthand "1"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0.8"
cl_bobup "0"
cl_showfps "1"
cl_updaterate "102"
cl_cmdrate "102"
cl_shadows "0"
cl_nopred "0"
cl_particlefx "0"
cl_solid_players "0"
_cl_autowepswitch "1"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
s_eax "0"
s_a3d "0"
snd_noextraupdate "1"
gl_ztrick "1"
gl_round_down "3"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
ambient_fade "0"
tripplebuffer "0"
gunsmoke "0"
d_spriteskip "0"
m_rawinput "0"
v_dark "1"
hisound "1"
s_occfactor "0"
net_graph "3"
mp_decals "8"
fastsprites "0"
joystick "0"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
ati_npatch "1"
ati_subdiv "2"
gl_polyoffset "4"
gl_dither "1"
gl_clear "0
gl_affinemodels "1"
gl_cull "1"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"
gl_overbright "1"
gl_playermip "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes 0
gl_clear "1"
gl_monolights "1"
gl_spriteblend "0"
gl_fog "0"
gl_wateramp "0"
gl_reporttjunctions "0"
.cfg приклад 2
developer 0
fps_max 100
fps_modem 0
rate 1280000
fastsprites 2
max_shells 0
max_smokepuffs 0
setinfo "_ah" "0"
cl_updaterate 102
cl_cmdrate 102
ex_interp 0.01
cl_himodels 0
cl_minmodels 0
cl_nosmooth 0
cl_shadows 0
cl_weather 0
cl_dlmax 512
gl_dynamic 0
gl_lightholes 0
gl_smoothmodels 0
gl_spriteblend 0
gl_wateramp 0
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_vsync "0"
gl_fog 0
gl_monolights 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 256
gl_ansio 0
gl_affinemodels 1
gl_spriteblend 1
ambient_level 0
ambient_fade 0
snd_noextraupdate 1
violence_ablood 1
violence_hbloog 1
d_spriteskip -1
r_decals 300;mp_decals 300
r_detailtextures 0
r_traceglow 0
r_wateralpha 1
r_glowshellfreq 0
clear;clear
echo "FPS Optimized."
fps_max 100
fps_modem 0
rate 1280000
fastsprites 2
max_shells 0
max_smokepuffs 0
setinfo "_ah" "0"
cl_updaterate 102
cl_cmdrate 102
ex_interp 0.01
cl_himodels 0
cl_minmodels 0
cl_nosmooth 0
cl_shadows 0
cl_weather 0
cl_dlmax 512
gl_dynamic 0
gl_lightholes 0
gl_smoothmodels 0
gl_spriteblend 0
gl_wateramp 0
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_vsync "0"
gl_fog 0
gl_monolights 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 256
gl_ansio 0
gl_affinemodels 1
gl_spriteblend 1
ambient_level 0
ambient_fade 0
snd_noextraupdate 1
violence_ablood 1
violence_hbloog 1
d_spriteskip -1
r_decals 300;mp_decals 300
r_detailtextures 0
r_traceglow 0
r_wateralpha 1
r_glowshellfreq 0
clear;clear
echo "FPS Optimized."
Кінець
Сподіваємося, це збільшить ваш фпс.
Дякуємо, що прочитали цю статтю.
Дякуємо, що прочитали цю статтю.
Коментарів 0