CS 1.6 Консольні команди
Список основних консольних команд Counter-Strike 1.6 та їх опис.
fps_override (0-1) = Дозволяє замінити значення fps за замовчуванням на власне.
fps_max (0-999) = Встановлює максимальну частоту кадрів. ПРИМІТКА: Чим вища частота кадрів, тим кращий контроль віддачі ви матимете.
fastsprites (0-2) = Задає складність спрайтів диму. Найкраще виглядає 0.
max_shells (0-999) = Встановлює максимальну кількість снарядів, дозволених за один раз.
max_smokepuffs (0-999) = Встановлює максимальну кількість димових затяжок, дозволених за один раз.
rate (0-20000) = Встановлює кількість даних, які ви отримуєте від сервера.
cl_cmdrate (0-105) = Кількість даних, які ви надсилаєте на сервер.
cl_cmdbackup (0-10) = Кількість даних, які буферизуються для сервера.
cl_updaterate (0-102) = Кількість даних про оновлення сервера, які ви отримуєте.
bgmvolume (0-1) = Увімкнення або вимкнення звуку компакт-диска. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
brightness (1-3) = 1 - найтемніший, 3 - найяскравіший.
gamma (1-3) = Встановлює гамма-корекцію. Попередження: може вимагати перезапуску.
cl_weather (0-3) = Задає якість погоди. 0 - вимкнено, 3 - найвища якість.
gl_cull (0-1) = Вмикає/вимикає рендеринг лише видимих об'єктів. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено. ПРИМІТКА: 0 знижує частоту кадрів.
gl_spriteblend (0-1) = перемикає змішування спрайтів. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
gl_ztrick (value) = Змінює розмір пікселів.
gl_smoothmodels (0-1) = Вмикає згладжування моделі. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
gl_ansio (0-16) = Встановлює значення анізотропної фільтрації.
gl_vsync (0-1) = Вмикає синхронізацію відео. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
gl_hisound (0-1) = Вмикає високу якість звуку. 0 - низька якість, 1 - висока якість.
r_drawviewmodel (0-1) = Вмикає перегляд моделі зброї. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено
r_dynamic (0-1) = Вмикає динамічне освітлення. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
snd_noextraupdate (0-1) = Вимикає додаткові оновлення звуку. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
viewsize (value) = Змінює розміри пікселів. ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Може змінити хітбокси.
quit = Миттєвий вихід з гри.
cl_dynamiccrosshair (0-1) = Встановлює рух перехрестя під час руху. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
cl_allowdownload (0-1) = 1 дозволяє завантажувати власний вміст сервера, 0 - ні.
cl_dlmax (value) = Швидкість завантаження в грі. EX: Моди та скіни сервера.
cl_crosshair_color (value,value,value) = Дозволяє змінювати колір перехрестя.
cl_lefthand,righthand (0-1) Змінює вирівнювання зброї. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
cl_nosmooth "1"
cl_vsmoothing "0"
cl_smoothtime "0" = Змушує гравців виглядати нестабільними, але показує реальні позиції замість розрахункових.
cl_radartype (0-1) = Змінює радар з прозорого на суцільний. 0 - прозорий, 1 - суцільний.
cl_himodels (0-1) = Перемикає моделі гравців на нульовий стан. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
cl_minmodels (0-1) = 0 - за замовчуванням, 1 - кожна команда використовує лише одну модель. Чудово підходить для гравців-початківців.
say (message) = Дозволяє вводити повідомлення через консоль, а також копіювати та вставляти повідомлення.
say_team (message) = Дозволяє надсилати командні повідомлення через консоль, а також копіювати та вставляти повідомлення.
hud_fastswitch (0-1) = Вмикає швидке перемикання зброї. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
hud_deathnotice_time (value) = Встановлює, як довго повідомлення про смерть залишатимуться на екрані.
hud_saytext_time (value) = Встановлює, як довго повідомлення чату залишатимуться на екрані. Обережно, спамери!
hud_drawhistory_time (значення) = Час, протягом якого худ-елементи залишаються на екрані.
hud_centerid (0-1) Центрує ідентифікатори гравців. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
m_filter (0-1) Вмикає фільтрацію миші. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
m_rawinput (0-1) = Вмикає зчитування даних з миші.
m_customaccel "0"
m_customaccel_exponent "0"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0" = Вимикає прискорення миші.
motd = Показує повідомлення сервера за день.
hideradar = Приховує радар.
drawradar = Показує радар.
s_automax_distance (значення) = Встановлює відстань чутності.
bind (key) (функція) = Зв'язує клавішу на клавіатурі з певною функцією.
unbind (key) (функція) = Від'єднує клавішу від певної функції.
voice_maxgain (0-5) = максимальне посилення голосу.
voice_overdrive = приглушення звуку.
voice_scale (значення) = встановлює гучність голосу.
zoom_sensitivity_ratio (значення) = Чутливість при масштабуванні.
god = Робить гравця непереможним.
імпульс 101 = Дає всю зброю та боєприпаси.
імпульс 102 = Розбризкувати кістки та тканини.
імпульс 202 = Дозволяє розбризкувати кров.
kill = Самогубство гравця.
thirdperson = Встановлює режим перегляду від третьої особи.
firstperson = Встановлює режим перегляду від першої особи.
cl_forwardspeed,cl_backspeed,cl_sidespeed (число) = Збільшує або зменшує швидкість гравця.
give weapon_(ім'я) = Дає гравцеві зброю.
skin-(ім'я скіна) = Змінює скін гравця.
sv_clienttrace 999999999 = Вмикає екстремальне автоприцілювання.
mp_footsteps (0-1) = Вмикає кроки. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
sv_gravity (число) = Змінює гравітацію. Спробуйте ввести від'ємні значення.
-Режим від третьої особи-
Введіть ці команди перед початком нової гри.
sv_cheats 1
cam_command 1
cam_idealaw 0
fps_max (0-999) = Встановлює максимальну частоту кадрів. ПРИМІТКА: Чим вища частота кадрів, тим кращий контроль віддачі ви матимете.
fastsprites (0-2) = Задає складність спрайтів диму. Найкраще виглядає 0.
max_shells (0-999) = Встановлює максимальну кількість снарядів, дозволених за один раз.
max_smokepuffs (0-999) = Встановлює максимальну кількість димових затяжок, дозволених за один раз.
rate (0-20000) = Встановлює кількість даних, які ви отримуєте від сервера.
cl_cmdrate (0-105) = Кількість даних, які ви надсилаєте на сервер.
cl_cmdbackup (0-10) = Кількість даних, які буферизуються для сервера.
cl_updaterate (0-102) = Кількість даних про оновлення сервера, які ви отримуєте.
bgmvolume (0-1) = Увімкнення або вимкнення звуку компакт-диска. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
brightness (1-3) = 1 - найтемніший, 3 - найяскравіший.
gamma (1-3) = Встановлює гамма-корекцію. Попередження: може вимагати перезапуску.
cl_weather (0-3) = Задає якість погоди. 0 - вимкнено, 3 - найвища якість.
gl_cull (0-1) = Вмикає/вимикає рендеринг лише видимих об'єктів. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено. ПРИМІТКА: 0 знижує частоту кадрів.
gl_spriteblend (0-1) = перемикає змішування спрайтів. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
gl_ztrick (value) = Змінює розмір пікселів.
gl_smoothmodels (0-1) = Вмикає згладжування моделі. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
gl_ansio (0-16) = Встановлює значення анізотропної фільтрації.
gl_vsync (0-1) = Вмикає синхронізацію відео. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
gl_hisound (0-1) = Вмикає високу якість звуку. 0 - низька якість, 1 - висока якість.
r_drawviewmodel (0-1) = Вмикає перегляд моделі зброї. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено
r_dynamic (0-1) = Вмикає динамічне освітлення. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
snd_noextraupdate (0-1) = Вимикає додаткові оновлення звуку. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
viewsize (value) = Змінює розміри пікселів. ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Може змінити хітбокси.
quit = Миттєвий вихід з гри.
cl_dynamiccrosshair (0-1) = Встановлює рух перехрестя під час руху. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
cl_allowdownload (0-1) = 1 дозволяє завантажувати власний вміст сервера, 0 - ні.
cl_dlmax (value) = Швидкість завантаження в грі. EX: Моди та скіни сервера.
cl_crosshair_color (value,value,value) = Дозволяє змінювати колір перехрестя.
cl_lefthand,righthand (0-1) Змінює вирівнювання зброї. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
cl_nosmooth "1"
cl_vsmoothing "0"
cl_smoothtime "0" = Змушує гравців виглядати нестабільними, але показує реальні позиції замість розрахункових.
cl_radartype (0-1) = Змінює радар з прозорого на суцільний. 0 - прозорий, 1 - суцільний.
cl_himodels (0-1) = Перемикає моделі гравців на нульовий стан. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
cl_minmodels (0-1) = 0 - за замовчуванням, 1 - кожна команда використовує лише одну модель. Чудово підходить для гравців-початківців.
say (message) = Дозволяє вводити повідомлення через консоль, а також копіювати та вставляти повідомлення.
say_team (message) = Дозволяє надсилати командні повідомлення через консоль, а також копіювати та вставляти повідомлення.
hud_fastswitch (0-1) = Вмикає швидке перемикання зброї. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
hud_deathnotice_time (value) = Встановлює, як довго повідомлення про смерть залишатимуться на екрані.
hud_saytext_time (value) = Встановлює, як довго повідомлення чату залишатимуться на екрані. Обережно, спамери!
hud_drawhistory_time (значення) = Час, протягом якого худ-елементи залишаються на екрані.
hud_centerid (0-1) Центрує ідентифікатори гравців. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
m_filter (0-1) Вмикає фільтрацію миші. 1 - увімкнено, 0 - вимкнено.
m_rawinput (0-1) = Вмикає зчитування даних з миші.
m_customaccel "0"
m_customaccel_exponent "0"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0" = Вимикає прискорення миші.
motd = Показує повідомлення сервера за день.
hideradar = Приховує радар.
drawradar = Показує радар.
s_automax_distance (значення) = Встановлює відстань чутності.
bind (key) (функція) = Зв'язує клавішу на клавіатурі з певною функцією.
unbind (key) (функція) = Від'єднує клавішу від певної функції.
voice_maxgain (0-5) = максимальне посилення голосу.
voice_overdrive = приглушення звуку.
voice_scale (значення) = встановлює гучність голосу.
zoom_sensitivity_ratio (значення) = Чутливість при масштабуванні.
god = Робить гравця непереможним.
імпульс 101 = Дає всю зброю та боєприпаси.
імпульс 102 = Розбризкувати кістки та тканини.
імпульс 202 = Дозволяє розбризкувати кров.
kill = Самогубство гравця.
thirdperson = Встановлює режим перегляду від третьої особи.
firstperson = Встановлює режим перегляду від першої особи.
cl_forwardspeed,cl_backspeed,cl_sidespeed (число) = Збільшує або зменшує швидкість гравця.
give weapon_(ім'я) = Дає гравцеві зброю.
skin-(ім'я скіна) = Змінює скін гравця.
sv_clienttrace 999999999 = Вмикає екстремальне автоприцілювання.
mp_footsteps (0-1) = Вмикає кроки. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено.
sv_gravity (число) = Змінює гравітацію. Спробуйте ввести від'ємні значення.
-Режим від третьої особи-
Введіть ці команди перед початком нової гри.
sv_cheats 1
cam_command 1
cam_idealaw 0
З більш повним переліком можете ознайомитись тут.
Коментарів 0