Консольні команди в Counter-Strike 1.6
Консольні команди в cs 1.6 - одна з найважливіших частин налаштування гри під свої потреби. Якщо ви ще новачок в грі, не варто поки що концентрувати увагу на це, користуйтеся поки що візуальними налаштуваннями (вікном) або готовими збірками, з часом ви зрозумієте коли вам будуть потрібні більш маштабнее налаштувати свій конфіг.
Вивчивши консольні команди, ви зможете тонко і ідеально під себе підлаштувати конфіг гри і зручності. Таких команд в Counter-Strike 1.6 сила-силенна, але ми виділили найнеобхідніші і безпечні, про небезпечних писати не будемо, так як вони можуть спричинити за собою бани, Кікі і несправедливі оцінки вашої гри з боку інших користувачів. Сконцентруйте увагу саме на тих командах які знаходяться нижче, всі вони переведені на російську, в деяких місцях навіть з прикладами, якщо ж ви щось не зрозумієте, завжди можете ввести ту чи іншу команду в пошуку і прочитати про неї більш докладно, тим самим узная як вона працює і на що впливає.
Загальні
+forward | рухатися вперед |
+back | рухатися назад |
+moveleft | рухатися вліво |
+moveright | рухатися вправо. |
+movedown | Нахилиться вниз |
+moveup | подивитися вгору |
+left | повернуться наліво |
+right | повернуться направо |
+jump | стрибнути. |
+duck | Присісти |
+use | використання зброї або предмета |
+attack | Атака (стрілянина) зброєю |
+attack2 | другорядний вид стрільби (атаки) зброєю |
+reload | перезарядити зброю. |
+klook | Включення клавіатури для огляду |
+lookdown | подивитися вниз |
+lookup | подивитися вгору |
+speed | змінити швидкість пересування гравця |
+showscores | Показ таблиці поточних гравців (смерті,вбивства,стату,пінг, команда) |
+strafe | з використанням клавіш повороту, можна прискорено пересуватися. |
bind | Забиндіть (призначити) на ту чи іншу кнопку певну команду (bind "клавіша" "команда") |
unbind | Очистити певний бінд |
unbindall | очистити всі існуючі бінди |
alias | шкідлива штука не варто використовувати |
slot1-10 | слоти зброї. |
cancelselect | скасування вибору. |
changeteam | вибір команда гравця |
centerview | відцентрувати вид гравця |
changeclass | Меню зміни виду гравця (класу) |
messagemode | писати в чат всім гравцям. |
messagemode2 | Писати в чат тільки своїй команді |
radio1-3 | Меню команд радіо |
toggleconsole | Відкрити або закрити ігрову консоль |
chooseteam | зміна команди для гри |
+showscores | Статистика рахунку. |
drop | Викинути зброю |
nightvision | Включити / Виключити нічне бачення |
impulse 201 | Нанести лого на будь-яку частину карти |
impulse 100 | включити або вимкнути фанарик |
invprev | взяти попереднє вибране зброю. |
invnext | Взяти наступне зброю |
invlast | взяти останнє зі списку зброю |
kill | вбити самого себе |
buy | Меню закупівлі арсеналу (зброї) |
buyammo1 | Купівля патронів для головної зброї. |
buyammo2 | Купівля патронів для другорядного зброї (пістолети) |
buyequip | Меню додаткового спорядження (гранати,щит,щипці,окуляри нічного бачення) |
+voicerecord | говорити в мікрофон |
+commandmenu | показати користувальницьке меню |
showbriefing | Показати інформацію про карту. |
snapshot | Зробити знімок (скріншот) екрану |
screenshot | зробити знімок екрана зі збереженням в папку гри (.bmp) |
cl_anglespeedkey | швидкість зміни кута виду при повороті |
cl_backspeed | Швидкість бігу гравця назад |
cl_forwardspeed | Швидкість бігу гравця вперед. |
cl_sidespeed | Швидкість бігу гравця в бік |
cl_movespeedkey | загальна швидкість переміщення |
l_upspeed | Швидкість підйому гравця по сходах |
cl_yawspeed | Швидкість повороту |
say | послати повідомлення всім гравцям через консоль (say privet). |
say_team | Послати повідомлення гравцям своєї команди через консоль (say privet) |
setinfo ah | підказки гравці для виконання мети карти |
setinfo dm | інформація про карту |
setinfo ghosts | показувати привидів в режимі обсервера |
setinfo _pw | Установка пароля для меню Amxx мода. |
setinfo gui_menus | Візуальне меню при скупці |
setinfo _vgui_menu | Візуальне меню при скупці |
con_color | встановити колір тексту в консолі гри |
sv_aim | Авто наведення прицілів (небажано використовувати) |
cl_timeout | час через яке відключати від сервера стоячих гравців |
cl_dynamiccrosshair | динамічний приціл при бігу. |
cl_lw | Всі ефекти і дії, пов'язані зі зброєю, прораховуються на стороні клієнта |
cl_lc | компенсація лагів на стороні сервера |
rate | Установка швидкості потоку передачі мережевих пакетів |
cl_cmdrate | кількість мережевих пакетів в секунду від клієнта до сервера |
cl_updaterate | кількість мережевих пакетів в секунду яке ви отримаєте від сервера. |
ex_interp | Інтерполяція фігури в секунду часу (lan — 0.01 / inet — 0.1) |
Звук
hisound | включити якість звуку 1=22khz, 0=11khz |
nosound | 0 - включити звук, 1 - Вимкнути звук |
s_2dvolume | 0-1 гучність звук. |
s_a3d | Підтримка A3D |
s_automax_distance | відстань для максимальної гучності |
s_automin_distance | відстань для мінімальної гучності |
s_buffersize | Буфер пам'ять в байтах |
s_disable_a3d | вимикає a3d. |
s_distance | Відстань для чутності |
s_eax | підтримка EAX |
s_enable_a3d | включає A3D |
s_geometry | геометричне розбиття (тільки для a3d 2.0) |
s_max_distance | відстань на якому ще гравець чує звуки. |
s_min_distance | Відстань на якому гравець вже буде чути звуки |
s_numpolys | кількість полігонів, оброблюваних в a3d |
s_occfactor | Шумоізоляція матеріалу |
s_refdelay | відстань між джерелами звуку і його відображенням |
s_verbwet | вібрації в звуці. |
speak | Сказати |
stopsound | зупиняє поточний звук |
ambient_fade | відстань на якому чутні звуки карти |
ambient_level | гучність звуків карти |
_snd_mixahead | Величина випередження звуку для усунення запізнювання звуку. |
displaysoundlist | Список всіх завантажених звуків |
play | програти звуковий .wav файл |
volume | Загальна гучність звуку в cs |
bgmbuffer | розмір буфера для аудіо диска |
bgmvolume | фоновий звук. |
Відео
gl_playermip | кількість візуалізації моделі гравця |
gl_picmip | якість візуалізації моделі гравця. |
gl_max_size | Максимальний розмір текстур в грі |
gl_texturemode | Режим візуалізації |
gl_polyoffset | зміщення деталей щодо поверхні |
gl_cull | 1-включає режим візуалізації тільки видимих об'єктів, 0-вимикає |
gl_dither | згладжування графіки. |
gamma | Налаштування гами картинки |
lightgamma | Налаштування гами освітлення |
brightness | налаштування яскравості |
gl_ztrick | для відео карт 3dfx прискорювачем потрібно поставити 1 для прискорення |
gl_zmax | максимальний розмір z буфера гри. |
gl_alphamin | Прозорість прозорих текстур |
gl_monolights | при значенні 1 карта стає світлою Скрізь, без тіней |
violence_ablood | показати кров |
violence_agibs | показувати м'ясо |
violence_hblood | показувати краплі крові. |
violence_hgibs | Показувати осколки м'яса |
r_drawentities | 1 - не видно 3D моделей-гравців |
r_dynamic | дозволити чи ні ліхтарик в грі |
r_shadows | Налаштування тіні предметів і гравців в грі |
r_mmx | для включення підтримки ММХ технології intel. |
r_decals | Число деталей в грі, кулі, діри від куль і т.д. |
fastsprites | якість диму від димової гранати |
max_shells | максимальна кількість видимих гільз в момент часу |
max_smokepuffs | кількість диму в дулі зброї |
_vid_default_mode | стандартний відео режим. |
_win | Стандартний віконний режим гри |
_windowed_mouse | включити миша в режимі вікна |
gl_overbright | включити максимальну яскравість картинки |
gl_round_down | Величина округлення, чим більше число, тим швидше візуалізація, але гірше якість |
gl_smoothmodels | включити згладжування 3D моделей. |
gl_spriteblend | Рівень деталізації моделей у гравців |
Миша
+mlook | дозволяє піднімати приціл миші вгору або вниз |
m_filter | включає згладжування миші для старих кулькових гризунів :) |
m_forward | множник чутливості швидкості руху вперед |
m_pitch | коефіцієнт чутливості миші при русі вниз або вгору, при негативних значеннях отримаємо інверсію. |
m_side | Швидкість стрейфа миші (при включеній команді +strafe) |
m_yaw | коефіцієнт чутливості миші при русі вліво або вправо |
sensitivity | основний параметр миші - чутливість її пересування при прицілюванні |
zoom_sensitivity_ratio | чутливість миші при прицілюванні з снайперських прицілів |
lookspring | автоматичне центрування виду, при виключенні «mook». |
lookstrafe | Режим зміщення при русі з включеним» mlook " |
Зовнішній вигляд
adjust_crosshair | поміняти колір прицілу у зброї |
bottomcolor | встановити колір у моделі гравця |
drawradar | включити радар карти. |
hideradar | Вимкнути радар карти |
force_centerview | встановити приціл гравця прямо вперед |
graphheight | Ширина графіка r_netgraph |
graphhigh | максимальне значення Графіка |
graphmedian | середнє значення Графіка. |
hud_centerid | Показати нік гравця в центрі або знизу |
hud_deathnotice_time | час в секундах протягом якого показуються фраги вгорі екрану |
hud_fastswitch | швидке або повільно перемикання між слотами зброї |
hud_saytext_time | час в секундах протягом якого повідомлення чату залишаються видні |
net_graph | показати FPS і інші параметри мережевої гри. |
net_graphpos | Позиція вікна з інформацією про FPS |
net_graphwidth | Ширина вікна з FPS |
r_decals | максимальне число деталей видимих в момент часу |
r_drawviewmodel | показує (1) або не показує (0) модель зброї |
r_netgraph | показує інформацію про з'єднання (1) або інформацію про посилку мережевих пакетів (2). |
r_shadows | Показує тіні у гравців |
scr_centertime | час протягом якого повідомлення сервера залишаться на екрані |
scr_conspeed | швидкість відкриття консолі гри |
scr_printspeed | швидкість виведення повідомлення на екран |
sizedown | збільшити FPS за рахунок зменшення дозволу. |
sizeup | Збільшити дозвіл за рахунок зменшення FPS |
topcolor | Колір моделі гравця |
viewframe | Режим фрейма для Opengl відео режиму |
cl_observercrosshair | включити приціл в рижиме вільного польоту коли вас вбили |
cl_showfps | показати кількість кадрів в секунду. |
cl_shownet | Параметри мережевих пакетів гри |
cl_slist | кількість серверів, які видно при використанні команди slist |
cl_solid_players | відображає моделі в режимі «Солід» |
cl_waterdist | дистанція у воді |
cl_adaptive | показати час, відсоток втрачених пакетів, середній лаг, швидкості передачі/прийому потоку і число кадрів в секунду (FPS). |
cl_himodels | Включення і виключення високої якості 3D моделей, 1 і 0 |
cl_messages | Показувати повідомлення від сервера |
cl_bob | розгойдування зброї при бігу |
cl_bobcycle | Частота розгойдування зброї при бігу |
cl_bobup | розгойдування зброї при стрибках. |
cl_pitchdown | Максимальний кут перегляду вниз (89 гр.) |
cl_pitchspeed | швидкість зміни кута перегляду (225) |
cl_pitchup | максимальний кут перегляду вгору (89) |
cl_righthand | беремо зброю в праву або ліву руку |
clear | Очистити консоль. |
clearlist | Очистити список серверів |
clientport | мережевий порт для підключення клієнтів до сервера |
force_centerview | встановити вид гравця строго прямо |
vid_config_x | Дозвіл екрану по горизонталі (800) |
vid_config_y | Дозвіл екрану по вертикалі (600). |
vid_d3d | Використовувати Direct3D |
vid_describemode | показати установки відео режиму |
vid_mode | відео режим |
vid_stretch_by_2 | розтяжка екрану для широкоформатних екранів |
viewsize | встановлює видимий розмір. |
cl_hidefrags | Приховує рахунок фрагів, смертей, рахунки перемог в таблиці гравців |
cl_weather | включити або виключити погоду на карті |
Серверні команди
maxplayers | Максимально можливу кількість гравців на сервері, до 32 гравців. |
mp_autokick | Авто видалення гравця з сервера, за вбивство члена команди або заручника |
mp_autoteambalance | автоматичне вирівнювання кількості гравців в командах |
mp_buytime | час на покупку зброї і боєприпасів |
mp_c4timer | час через яке вибухає закладена бомба C4 |
mp_decals | максимальна кількість деталей на сервері. |
mp_fadetoblack | 1-чорний екран після смерті гравця, без стеження за живими гравцями |
mp_flashlight | можливість використовувати ліхтарик на сервері |
mp_footsteps | Звук кроків в грі |
mp_forcechasecam | 1 - 2 - 3 після смерті стеження за всіма гравцями, тільки своєї команди або Вільний політ по карті |
mp_forcecamera | 0-спостерігати за всіма, 1-тільки за командою, 2-за командою від першої особи. |
mp_freezetime | Час простою на початку раунду |
mp_timelimit | час на яке запускається карта |
mp_roundtime | тривалість раунду в cs |
mp_limitteams | при якій різниці в гравцях виробляти mp_autoteambalance |
mp_friendlyfire | можливість вбивати членів своєї команди. |
mp_hostagepenalty | Скільки заручників потрібно вбити що б кікнути гравця |
mp_mapvoteratio | Кількість гравців необхідних для голосування за карту |
mp_startmoney | кількість баксів видається на початку карти |
mp_tkpunish | вбити тім кілера в наступному раунді |
hostname | назва вашого сервера кс. |
sv_restartround | Через скільки секунд зробити рестарт раунду |
sv_cheats | Режим кодів в грі |
sv_password | Пароль на коннект до сервера |
sv_maxspeed | швидкість пересування гравця, в дефолті (320) |
sv_gravity | рівень гравітації в грі, в дефолті (800). |
kick | Видалити гравця з сервера по ніку |
сhangelevel | примусова зміна карти на сервері |
map | зміна карти з видаленням всіх гравців з сервера |
rcon_password | Пароль для управління сервером через клієнт гри за допомогою команди rcon "названіе_команди". |
pausable | Можливість робити паузи в грі |
mp_logmessages | можливість записувати всі повідомлення чату гри в лог файл |
pushlatency | для зменшення лагів в грі встановлюємо змінну в значення зворотне вашому пінгу |
sys_ticrate | кількість кадрів в секунду обчислюється сервером |
sv_minrate | задаємо мінімальне значення rate у гравців сервера. |
sv_maxrate | Задаємо максимальне значення rate у гравців сервера |
sv_minupdaterate | задаємо мінімальне значення cl_updaterate у гравців сервера |
sv_maxupdaterate | задаємо максимальне значення cl_updaterate у гравців сервера |
addip | додати IP адреса гравця в бан, 0-вічний бан |
banid | бан гравця за унікальним ідентифікатором. |
banid kick | Бан по ID і кік гравця |
cl_allowdownload | дозволяємо завантажувати гравцям з сервера не хапають файли для гри, карти, моделі і т.д. |
cl_allowupload | дозволяємо закачувати на сервер файли, логотипи і т. д. |
cl_download_ingame | дозволяємо завантажувати додаткові файли під час гри |
Демки
appenddemo | Записує демо запис гри з назвою demo.dem |
listdemo | Показати інформацію про демку із заданою назвою |
playvol | гучність звуку в демо записи |
record | запис демки із заданою назвою.dem |
setdemoinfo info | додати інформацію про демо записи. |
startdemos demo1, demo2 | Програвати демки в заданому порядку |
demos | програти демки записані через startdemos |
stop | зупинити запис демки |
stopdemo | зупиняємо програвання демо записи |
swapdemo | змінює позиції сегментів в демку. |
timedemo | Відтворити демку з максимальним FPS |
playdemo | відтворити демку.dem на реальній швидкості |
viewdemo | відтворити демку.dem зі встановленою швидкістю |
startmovie name fps | робить N-знімків в секунду (в bmp форматі) |
endmovie | зупинити startmovie. |
dem_speed | Швидкість відтворення демо записи |
dem_jump | відмотати демку вперед або назад на стільки секунд |
dem_pause | Пауза в записі демки |
мікрофон
voice_loopback | ваше відлуння, що демонструє як вас чують інші гравці. |
voice_scale | Гучність голосу всіх гравців |
voice_overdrive | в стільки разів послаблює інші звуки під час розмови в мікрофон |
overdrivefadetime | стільки секунд будуть ослаблені інші звуки |
voice_maxgain | згладжування голосу в радіо спілкування |
voice_avggain | Усереднення голосів говорять гравців. |
voice_fadeouttime | За такий час будить затухати Ваш голос |
Підключення
allowupload | завантаження додаткових файлів гри, якщо їх немає в клієнті |
cmdlist | подивитися список всіх команд |
cvarlist | подивитися список змінних. |
connect | Підключитися до сервера за заданою адресою |
disconnect | відключитися від поточного сервера |
echo | надрукує текст в консоль |
enableconsole | включити або вимкнути консоль гри |
exec | запустити вказаний файл конфіга. |
fullinfo | Показати інфу про гравця |
fullserverinfo | показати повну інфу про сервер cs 1.6 |
getcertificate | отримати сертифікат від WON |
getsv | показує IP кожного сервера і кількість серверів |
hideconsole | закрити консоль гри. |
motd | Вікно привітання сервера-motd.txt |
pingsv | пропінгувати заданий сервер |
quit | вийти з гри |
reconnect | Перезайти на поточний сервер гравця |
retry | зробити чотири спроби що б перезайти на сервер. |
serverinfo | Показати інформацію про поточний сервері |
toggleconsole | закрити або відкрити консоль гри |
wait | паузи у виконання скрипта або набору команд, приблизно чверть секунди |
Різне
cmd name | поміняти назву сервера |
crosshair | включення або виключення прицілу зброї |
default_fov | Область огляду зору гравця в градусах. |
discard | Викинути не використані боєприпаси |
disconnect | відключитися від сервера |
echo | вивести повідомлення гравцеві в його консоль |
exec | відкрити конфіг файл .cfg |
exit | вийти в операційну систему. |
fullserverinfo | Показує повну інформацію про сервер |
info | інформація про гравця сервера |
menuselect | вибрати предмет з меню |
model | змінити поточну модель гравця |
name | нікнейм вашого гравця. |
nosound | Включення або відключення звуку в грі |
pause | Пауза в грі |
quit | аналогічний вихід як і exit |
reconnect | Реконнект на поточний сервер, наприклад для обнулення фрагов і смертей |
shortname | коротке ім'я клієнта. |
sizedown | Зменшує розмір екрану і збільшує FPS |
sizeup | збільшує розмір екрану і зменшує FPS |
skin | встановити тип моделі гравця |
spectator | встановлює модель глядача |
timerefresh | середній ФПС гравця. |
user | Показує інформацію і заданому гравцеві |
+ip xxx.xxx.xxx.xxx | встановити IP адреса сервера |
version | інформація про версію гри |
developer | Режим з виведенням додаткових параметрів на екран клієнта |
listmaps | Список карт, доступних для гри на сервері. |
fps_max | Максимальне значення ФПС |
fps_modem | максимальне число фпс клієнта з модему |
Коментарів 0