Посібник з тарифів CS 1.6
rate
Ах, ставка, параметр, який неправильно встановлюють 95% людей, які не мають поняття і просто копіюють всіх інших. Спочатку ми почнемо з короткого уроку історії. Quake, ігровий рушій, який використовувався для створення Half-Life і, в свою чергу, CS був створений з використанням того ж рушія. У Quake теж є ставки! І насправді максимальна ставка в Quake - 25000. Ось чому сьогодні більшість гравців використовують швидкість 25000. Це неправильно.
Half-Life 1/CS насправді має максимальну швидкість 20000, це було доведено багато разів і ставити швидкість 25000 безглуздо.
Також люди кажуть, що "швидкість 25000 - це для локальної мережі, а 20000 - для онлайн", знову ж таки неправильно. Коли ви граєте по локальній мережі, ставка не має ніякого значення, насправді ви можете встановити ставку на 100, і це не матиме ніякого впливу на гру по локальній мережі. Це тому, що коли ви граєте по локальній мережі, швидкість ігнорується і замість неї використовується sv_lan_rate, а за замовчуванням, так, ви вже здогадалися, вона встановлена на максимум - 20000. Тому всі гравці, які думають, що вони грали зі швидкістю 25000 по локальній мережі, помиляються, ви весь час грали зі швидкістю 20000.
Найкраще налаштування: 20000
cl_cmdrateHalf-Life 1/CS насправді має максимальну швидкість 20000, це було доведено багато разів і ставити швидкість 25000 безглуздо.
Також люди кажуть, що "швидкість 25000 - це для локальної мережі, а 20000 - для онлайн", знову ж таки неправильно. Коли ви граєте по локальній мережі, ставка не має ніякого значення, насправді ви можете встановити ставку на 100, і це не матиме ніякого впливу на гру по локальній мережі. Це тому, що коли ви граєте по локальній мережі, швидкість ігнорується і замість неї використовується sv_lan_rate, а за замовчуванням, так, ви вже здогадалися, вона встановлена на максимум - 20000. Тому всі гравці, які думають, що вони грали зі швидкістю 25000 по локальній мережі, помиляються, ви весь час грали зі швидкістю 20000.
Найкраще налаштування: 20000
Ще один параметр, який 95% людей встановлюють неправильно, нормою є встановлення цього параметра на 101, оскільки ваш cl_updaterate було встановлено на 101 (я розповім про це пізніше), але знову ж таки, це неправильно. Cmdrate - це дані, які ви ВІДПРАВЛЯЄТЕ на сервер, тому кожного разу, коли ви стріляєте, ходите, рухаєте мишкою, робите що завгодно, cmdrate завантажує дані. Оскільки більшість людей використовують 100 кадрів в секунду, вони встановлюють значення на 1 вище, до 101, так що ви завжди надсилаєте більше даних, ніж потрібно, але 101 насправді недостатньо.
Це можна побачити на графіку мережі. Червоні крапки з'являються внизу, коли дані не надсилаються, тому що ваша швидкість недостатньо висока. Спробуйте встановити cmdrate, наприклад, 50 і подивіться на net_graph 1, багато червоних крапок внизу = погано.
Червоні крапки внизу нетто-графіка, що показують, що дані не були відправлені.
Тепер на 101 ви все ще час від часу отримуєте червоні крапки, насправді найкраща частота завжди на 5 більше, ніж ваш fps, тому для максимальних 100fps 105 підійде.
Без червоних крапок, всі дані відправляються.
Оптимальне налаштування: 105
За умови, що у вас 100 кадрів в секунду (завжди +5 до вашого FPS, 100 кадрів в секунду = 105 кадрів в секунду)
Це можна побачити на графіку мережі. Червоні крапки з'являються внизу, коли дані не надсилаються, тому що ваша швидкість недостатньо висока. Спробуйте встановити cmdrate, наприклад, 50 і подивіться на net_graph 1, багато червоних крапок внизу = погано.
Червоні крапки внизу нетто-графіка, що показують, що дані не були відправлені.
Тепер на 101 ви все ще час від часу отримуєте червоні крапки, насправді найкраща частота завжди на 5 більше, ніж ваш fps, тому для максимальних 100fps 105 підійде.
Без червоних крапок, всі дані відправляються.
Оптимальне налаштування: 105
За умови, що у вас 100 кадрів в секунду (завжди +5 до вашого FPS, 100 кадрів в секунду = 105 кадрів в секунду)
cl_updaterate
Оновлення - це складний параметр, оскільки найкращі налаштування залежать від сервера. Cmdrate - це дані, які ви надсилаєте на сервер, updaterate - дані, які ви отримуєте від сервера. Люди просто встановлювали значення 101, щоб відповідати cmdrate, але не знали чому.
Тож як дізнатися, яке значення потрібно встановити? Сервери мають параметр sv_maxupdaterate, який визначає максимальну кількість оновлень, які він вам надсилатиме, за замовчуванням для сервера CS встановлено значення 30, що є поганим, більшість серверів сьогодні мають це значення 100+, але деякі пабліки, які ви знайдете, все ще мають це значення 30. Ви не можете перевірити, на якому значенні він встановлений, якщо у вас немає rcon на сервері, але ви можете подивитися на лінії на net_graph 1, щоб передбачити це.
Щоб показати це, встановіть ваш updaterate на 100, потім ex_interp 0 (я розповім про це пізніше), потім приєднайтеся до сервера, якщо ви побачите багато помаранчевих і жовтих точок на вашому net-графіку, це означає, що ваш interp встановлений неправильно для сервера, і ви не отримуєте потрібну кількість оновлень для вашого налаштування interp. Спробуйте зменшити оновлення з кроком 10, поки жовто-помаранчеві крапки не зникнуть, ви знайдете сервери, на яких maxupdaterate встановлено на 30, вони зникнуть, коли ви встановите його на 30 і т.д.
???? сервері з встановленим за замовчуванням sv_maxupdaterate 30, reg буде випадковим і страшним.
Все ще на сервері ????, але з правильним оновленням та інтерфейсом.
Але що робити, якщо ви приєдналися до сервера, на якому sv_maxupdaterate встановлено на 100+?
Як я вже казав, всі просто встановлювали його на 101 і залишали так, це неправильно, правильне налаштування повинно відповідати вашому інтерфейсу, інакше це призведе до проблем з реєстром. В останніх кількох оновленнях CS вони ненадовго змінили цей параметр до максимального значення 100, але через те, що у всіх було 101 у конфігурації, він за замовчуванням став 30, що спричинило масовий спам до служби підтримки Steam із запитаннями про причини, тому вони змінили максимальне значення на 102, щоб зупинити спам у форумах до служби підтримки Steam, але насправді правильний параметр, який ви маєте використовувати, це 100, що ідеально відповідає ex_interp 0.01, про який я розповім далі.
Хороший сервер з використанням sv_maxupdaterate 100+.
На моєму сервері sv_maxupdaterate встановлено на 100, але я все одно отримую жовті/помаранчеві крапки!
Те, що сервер має правильні налаштування, не означає, що він може надсилати 100 оновлень на секунду, деякі погані сервери не можуть з цим впоратися, і вам слід зменшити швидкість оновлення на 10, поки крапки не зникнуть, зверніть увагу, що такі сервери дуже погані, оскільки це залежить від того, скільки гравців і скільки дій відбувається в цей час. Наприклад, обидві команди поспішають, а сервер не може впоратися з трафіком 10 людей, які стріляють одночасно, і може надсилати, наприклад, 50 оновлень в секунду замість 100, тому всі в цей момент отримують поганий рег (що показано помаранчевими/жовтими крапками). Але коли всі мертві, окрім 2 гравців, сервер знову може надсилати 100 оновлень на секунду, і до вас повертається хороший рег. Щоб виправити це, ви або купуєте хороший сервер, або зменшуєте sv_maxupdaterate на сервері, щоб компенсувати його ?????????.
Найкраще налаштування: 100
Припускаючи, що сервер використовує sv_maxupdaterate 100 і може з цим впоратися.
*Ви можете встановити значення 101/102, якщо хочете, це не матиме ніякого значення, однак вам доведеться встановлювати interp вручну і ви втратите можливість CS обчислювати interp для вас.
Тож як дізнатися, яке значення потрібно встановити? Сервери мають параметр sv_maxupdaterate, який визначає максимальну кількість оновлень, які він вам надсилатиме, за замовчуванням для сервера CS встановлено значення 30, що є поганим, більшість серверів сьогодні мають це значення 100+, але деякі пабліки, які ви знайдете, все ще мають це значення 30. Ви не можете перевірити, на якому значенні він встановлений, якщо у вас немає rcon на сервері, але ви можете подивитися на лінії на net_graph 1, щоб передбачити це.
Щоб показати це, встановіть ваш updaterate на 100, потім ex_interp 0 (я розповім про це пізніше), потім приєднайтеся до сервера, якщо ви побачите багато помаранчевих і жовтих точок на вашому net-графіку, це означає, що ваш interp встановлений неправильно для сервера, і ви не отримуєте потрібну кількість оновлень для вашого налаштування interp. Спробуйте зменшити оновлення з кроком 10, поки жовто-помаранчеві крапки не зникнуть, ви знайдете сервери, на яких maxupdaterate встановлено на 30, вони зникнуть, коли ви встановите його на 30 і т.д.
???? сервері з встановленим за замовчуванням sv_maxupdaterate 30, reg буде випадковим і страшним.
Все ще на сервері ????, але з правильним оновленням та інтерфейсом.
Але що робити, якщо ви приєдналися до сервера, на якому sv_maxupdaterate встановлено на 100+?
Як я вже казав, всі просто встановлювали його на 101 і залишали так, це неправильно, правильне налаштування повинно відповідати вашому інтерфейсу, інакше це призведе до проблем з реєстром. В останніх кількох оновленнях CS вони ненадовго змінили цей параметр до максимального значення 100, але через те, що у всіх було 101 у конфігурації, він за замовчуванням став 30, що спричинило масовий спам до служби підтримки Steam із запитаннями про причини, тому вони змінили максимальне значення на 102, щоб зупинити спам у форумах до служби підтримки Steam, але насправді правильний параметр, який ви маєте використовувати, це 100, що ідеально відповідає ex_interp 0.01, про який я розповім далі.
Хороший сервер з використанням sv_maxupdaterate 100+.
На моєму сервері sv_maxupdaterate встановлено на 100, але я все одно отримую жовті/помаранчеві крапки!
Те, що сервер має правильні налаштування, не означає, що він може надсилати 100 оновлень на секунду, деякі погані сервери не можуть з цим впоратися, і вам слід зменшити швидкість оновлення на 10, поки крапки не зникнуть, зверніть увагу, що такі сервери дуже погані, оскільки це залежить від того, скільки гравців і скільки дій відбувається в цей час. Наприклад, обидві команди поспішають, а сервер не може впоратися з трафіком 10 людей, які стріляють одночасно, і може надсилати, наприклад, 50 оновлень в секунду замість 100, тому всі в цей момент отримують поганий рег (що показано помаранчевими/жовтими крапками). Але коли всі мертві, окрім 2 гравців, сервер знову може надсилати 100 оновлень на секунду, і до вас повертається хороший рег. Щоб виправити це, ви або купуєте хороший сервер, або зменшуєте sv_maxupdaterate на сервері, щоб компенсувати його ?????????.
Найкраще налаштування: 100
Припускаючи, що сервер використовує sv_maxupdaterate 100 і може з цим впоратися.
*Ви можете встановити значення 101/102, якщо хочете, це не матиме ніякого значення, однак вам доведеться встановлювати interp вручну і ви втратите можливість CS обчислювати interp для вас.
ex_interp
Ще одна складна функція, тісно пов'язана з cl_update, interp була предметом дискусій протягом тривалого часу, баг з interp існував у CS 1.5 і викликав багато нарікань у спільноті. Це було пов'язано з тим, що в деяких ситуаціях ви могли використовувати його на свою користь.
В 1.6, однак, valve виправив цю помилку, і тепер interp працює так, як і має працювати, якщо ви правильно його налаштували, тобто. Правильне значення завжди дорівнює 1, поділеній на ваше оновлення, тому, якщо ваше оновлення встановлено на 100, найкращим значенням буде 0.01. Але чому деякі люди встановлюють його на 0?
Valve додав гарну функцію, яка автоматично обчислює найкращий інтервал для вас залежно від вашого оновлення, встановивши його на 0 і перевіривши консоль, він покаже вам значення, яке було обчислено. Отже, якщо у вас значення updaterate встановлено на 100, а ex_interp 0, CS автоматично встановить ваш інтервал на 0.01, потім, якщо ви зміните значення updaterate на 30, ваш інтервал автоматично зміниться на 0.33 і т.д. Отже, найкращим значенням, яке ви можете використовувати, завжди є 0, потім, залежно від сервера, вам слід зменшити оновлення залежно від того, наскільки хороший сервер і залежно від того, яке значення має sv_maxupdaterate, і CS автоматично встановить правильне значення інтервалу.
Це спричинило проблему для людей, які використовують оновлення 101, оскільки коли ви встановлюєте значення інтерфейсу 0, він спробує поділити це значення на 10 і ви отримаєте 0.009, що розраховане на оновлення 110, яке ви не можете встановити і це спричинить проблеми з реєстром. Встановлення оновлення на 101 і використання ex_interp 0.01 не завдасть шкоди, але використання 101 не має сенсу, і ви втратите перевагу автоматичного обчислення інтервалу CS для вас.
В 1.6, однак, valve виправив цю помилку, і тепер interp працює так, як і має працювати, якщо ви правильно його налаштували, тобто. Правильне значення завжди дорівнює 1, поділеній на ваше оновлення, тому, якщо ваше оновлення встановлено на 100, найкращим значенням буде 0.01. Але чому деякі люди встановлюють його на 0?
Valve додав гарну функцію, яка автоматично обчислює найкращий інтервал для вас залежно від вашого оновлення, встановивши його на 0 і перевіривши консоль, він покаже вам значення, яке було обчислено. Отже, якщо у вас значення updaterate встановлено на 100, а ex_interp 0, CS автоматично встановить ваш інтервал на 0.01, потім, якщо ви зміните значення updaterate на 30, ваш інтервал автоматично зміниться на 0.33 і т.д. Отже, найкращим значенням, яке ви можете використовувати, завжди є 0, потім, залежно від сервера, вам слід зменшити оновлення залежно від того, наскільки хороший сервер і залежно від того, яке значення має sv_maxupdaterate, і CS автоматично встановить правильне значення інтервалу.
Це спричинило проблему для людей, які використовують оновлення 101, оскільки коли ви встановлюєте значення інтерфейсу 0, він спробує поділити це значення на 10 і ви отримаєте 0.009, що розраховане на оновлення 110, яке ви не можете встановити і це спричинить проблеми з реєстром. Встановлення оновлення на 101 і використання ex_interp 0.01 не завдасть шкоди, але використання 101 не має сенсу, і ви втратите перевагу автоматичного обчислення інтервалу CS для вас.
rate 20000
cl_cmdrate 105
cl_updaterate 100
ex_interp 0
Коментарів 0