Назавжди Counter-Strike!
Ніколи раніше багатокористувацька гра не поєднувала в собі всі елементи справжньої конкуренції та хвилювання, що викликає піт на сорочці, як Counter-Strike (CS). Ви, напевно, вже знаєте CS як одну з найпопулярніших модифікацій для Half-Life. Дозвольте мені почати з того, що Counter-Strike - це окремий продукт. Вам не потрібна оригінальна Half-Life, щоб грати в цю гру. У роздрібному пакеті ви отримуєте повну версію CS, а також Team Fortress Classic, мультиплеєр Opposing Force та модифікації Wanted, Redemption і Firearms. Весь пакет переповнений багатокористувацькими забавами, але, звичайно, справжній фокус роздрібного випуску - це Counter-Strike.
Існує однокористувацький компонент CS, і, хоча він забезпечує хорошу підготовку, цей мод присвячений мережевій грі. Ви, по суті, граєте у гру в кішки-мишки, де мишка - це терористична група, а кішка - загін контртерористів. Як терорист, ваша мета - закласти бомбу в певному місці або захопити групу заручників. Як контртерорист, ваш обов'язок - знешкодити бомбу або врятувати нещасних заручників. Знищення всіх гравців на протилежному боці також забезпечить вам перемогу.
CS - це мрія любителів екшенів, ігри в якій тривають лише чотири-п'ять хвилин (і то в деяких випадках), адже, на відміну від Half-Life, один постріл в голову може означати миттєву смерть. CS - це ідеальне поєднання швидкої дії та реалістичних пошкоджень. Ви не можете просто поглинати кулю за кулею і сподіватися, що вам вдасться втекти. Працювати в команді - це обов'язкова умова, і, поки ви в грі, якщо ви будете діяти як вовк-одинак, вас часто вб'ють... і дуже швидко. <Саме командна тактика робить CS такою цікавою. Я не можу підкреслити, наскільки важливо в цій грі діяти в команді. Якщо ваша команда захищається, ви всі виграєте, створивши злагоджену стратегію. Якщо ваша команда в нападі, ви також виграєте, якщо будете тісно співпрацювати один з одним. Я впевнений, що ви бачили фільми або телевізійні шоу, які демонструють такий стиль проникнення, як "лінія конга". Саме так і має діяти ваша команда. Це створює фантастичний ігровий баланс, який змусить вас повертатися за новими частинами. Це також не дасть вам думати про навчання, роботу, спілкування з близькими, і часто робота в офісах IGN буде призупинена, щоб ми могли забити нашу мережу CS.
Візуально гра не розчарує. Хоча рушій Half-Life не є найкрасивішим звіром, є багато анімації, яка створює плавний вигляд і відчуття, а моделі зброї є одними з найреалістичніших серед усіх доступних шутерів. Текстури навколишнього середовища виглядають досить реалістично і добре доповнюють наданий камуфляж, щоб ви були приховані, але не були невидимими. Як і в реальному житті, відрізнити хорошого хлопця від поганого трохи складно, але баланс полягає в тому, що якщо ви не можете сказати, хто це, то ви, ймовірно, не зможете влучити в нього зі своєї зброї. Якщо ви придбали снайперську гвинтівку, ви повинні мати достатнє збільшення прицілу, щоб відрізнити терориста від контртерориста, але в іншому випадку ви можете вбити члена команди здалеку.
Не дивлячись на те, наскільки вона хороша, кілька особливостей цієї гри дійсно виділялися як такі, що розчаровують... спочатку. Але з часом вони насправді стали покращенням багатокористувацької гри в Інтернеті. Однією з особливостей є купівля зброї на початку кожного раунду. Спочатку до цього потрібно трохи звикнути, оскільки в більшості шутерів ви просто бігаєте і підбираєте зброю досхочу. Зазвичай до того часу, як ви визначитеся з тим, які пістолети, гранати та броню ви збираєтеся взяти в перших іграх, погані хлопці прийдуть і вб'ють вас. Але після кількох спроб, коли ви зрозуміли суть, ви вже не встигаєте втекти. Іншою особливістю, до якої довелося звикнути, була функція "чекати і спостерігати" після того, як вас вб'ють. Якщо ви отримали смертельне поранення, вам доведеться чекати початку наступного раунду, перш ніж ви зможете знову приєднатися до гри - ви не можете просто знову з'явитися і почати стріляти. Це насправді додає багато тривоги до ваших зусиль, щоб залишитися в живих і виконати свою мету. Але, як я вже згадував, раунди короткі, тож вам не доведеться довго чекати, перш ніж ви зможете знову приєднатися до бою.
Не дивно, що користувальницький інтерфейс дуже схожий на Half-Life. Геймери, які грали в Half-Life або будь-який інший мод для цієї гри, не матимуть жодних проблем з системою меню. Навіть для першого користувача інтерфейс буде простим у використанні або розбиранні. Єдине, що навіть трохи збило нас з пантелику в інтерфейсі - це "Оновити" на сторінці сервера. Користувачі-початківці можуть подумати, що це означає оновити мою версію CS. Це не так, насправді це означає оновлення списку ігрових серверів. Але решту інтерфейсу легко зрозуміти і ще легше орієнтуватися в ньому.
Чи не єдиний аспект цієї гри, до якого ми могли б зробити негативні зауваження - це звук. Звісно, реалістичні звуки пострілів - на висоті, але хотілося б, щоб решті звуків у грі було приділено стільки ж уваги, скільки і деталям. На деяких рівнях є освітлення та грім. Коли грім гримить, він звучить трохи кволо. Ми сподівалися на більш глибокі баси і більш чіткі удари блискавки. На більшій частині рівня користувач може заходити всередину або виходити назовні будівель, звук його кроків також повинен змінюватися, щоб відображати тип поверхні, по якій він ходить. Звук кроків, що наближаються і віддаляються, також можна було б покращити. Наразі важко визначити, наскільки далеко від вас у коридорі чи на вулиці знаходиться поганий хлопець, лише за звуком.
Так як довго триває магія? Ну, ми граємо в цю гру вже більше 15 років, і нам все ще не може набриднути. Ми втомилися від неї? Ні в якому разі! Ми все ще дивуємося, наскільки ця гра весела. Декого з нас вона змушувала верещати, як маленьких школярок після того, як у них вистрілили з несподіваного кута з висоти пташиного польоту. З іншого боку, декого з нас тягнуло встати і кричати нецензурщину в монітор. Гадаю, наступного разу ми їх просто дістанемо!
У двох словах, якщо ви шукаєте наступний крок в онлайн-шутерах від першої особи, то вам сюди. CS - це швидкий темп, інтенсивність і задоволення - ця гра не розчарує вас. Це дійсно один з найкращих модів для одного з найкращих шутерів від першої особи всіх часів і народів, а роздрібна версія CS просто розривається від багатокористувацької гри. Якщо ви любите грати в онлайн-шутери, придбайте цю гру!
Існує однокористувацький компонент CS, і, хоча він забезпечує хорошу підготовку, цей мод присвячений мережевій грі. Ви, по суті, граєте у гру в кішки-мишки, де мишка - це терористична група, а кішка - загін контртерористів. Як терорист, ваша мета - закласти бомбу в певному місці або захопити групу заручників. Як контртерорист, ваш обов'язок - знешкодити бомбу або врятувати нещасних заручників. Знищення всіх гравців на протилежному боці також забезпечить вам перемогу.
CS - це мрія любителів екшенів, ігри в якій тривають лише чотири-п'ять хвилин (і то в деяких випадках), адже, на відміну від Half-Life, один постріл в голову може означати миттєву смерть. CS - це ідеальне поєднання швидкої дії та реалістичних пошкоджень. Ви не можете просто поглинати кулю за кулею і сподіватися, що вам вдасться втекти. Працювати в команді - це обов'язкова умова, і, поки ви в грі, якщо ви будете діяти як вовк-одинак, вас часто вб'ють... і дуже швидко. <Саме командна тактика робить CS такою цікавою. Я не можу підкреслити, наскільки важливо в цій грі діяти в команді. Якщо ваша команда захищається, ви всі виграєте, створивши злагоджену стратегію. Якщо ваша команда в нападі, ви також виграєте, якщо будете тісно співпрацювати один з одним. Я впевнений, що ви бачили фільми або телевізійні шоу, які демонструють такий стиль проникнення, як "лінія конга". Саме так і має діяти ваша команда. Це створює фантастичний ігровий баланс, який змусить вас повертатися за новими частинами. Це також не дасть вам думати про навчання, роботу, спілкування з близькими, і часто робота в офісах IGN буде призупинена, щоб ми могли забити нашу мережу CS.
Візуально гра не розчарує. Хоча рушій Half-Life не є найкрасивішим звіром, є багато анімації, яка створює плавний вигляд і відчуття, а моделі зброї є одними з найреалістичніших серед усіх доступних шутерів. Текстури навколишнього середовища виглядають досить реалістично і добре доповнюють наданий камуфляж, щоб ви були приховані, але не були невидимими. Як і в реальному житті, відрізнити хорошого хлопця від поганого трохи складно, але баланс полягає в тому, що якщо ви не можете сказати, хто це, то ви, ймовірно, не зможете влучити в нього зі своєї зброї. Якщо ви придбали снайперську гвинтівку, ви повинні мати достатнє збільшення прицілу, щоб відрізнити терориста від контртерориста, але в іншому випадку ви можете вбити члена команди здалеку.
Не дивлячись на те, наскільки вона хороша, кілька особливостей цієї гри дійсно виділялися як такі, що розчаровують... спочатку. Але з часом вони насправді стали покращенням багатокористувацької гри в Інтернеті. Однією з особливостей є купівля зброї на початку кожного раунду. Спочатку до цього потрібно трохи звикнути, оскільки в більшості шутерів ви просто бігаєте і підбираєте зброю досхочу. Зазвичай до того часу, як ви визначитеся з тим, які пістолети, гранати та броню ви збираєтеся взяти в перших іграх, погані хлопці прийдуть і вб'ють вас. Але після кількох спроб, коли ви зрозуміли суть, ви вже не встигаєте втекти. Іншою особливістю, до якої довелося звикнути, була функція "чекати і спостерігати" після того, як вас вб'ють. Якщо ви отримали смертельне поранення, вам доведеться чекати початку наступного раунду, перш ніж ви зможете знову приєднатися до гри - ви не можете просто знову з'явитися і почати стріляти. Це насправді додає багато тривоги до ваших зусиль, щоб залишитися в живих і виконати свою мету. Але, як я вже згадував, раунди короткі, тож вам не доведеться довго чекати, перш ніж ви зможете знову приєднатися до бою.
Не дивно, що користувальницький інтерфейс дуже схожий на Half-Life. Геймери, які грали в Half-Life або будь-який інший мод для цієї гри, не матимуть жодних проблем з системою меню. Навіть для першого користувача інтерфейс буде простим у використанні або розбиранні. Єдине, що навіть трохи збило нас з пантелику в інтерфейсі - це "Оновити" на сторінці сервера. Користувачі-початківці можуть подумати, що це означає оновити мою версію CS. Це не так, насправді це означає оновлення списку ігрових серверів. Але решту інтерфейсу легко зрозуміти і ще легше орієнтуватися в ньому.
Чи не єдиний аспект цієї гри, до якого ми могли б зробити негативні зауваження - це звук. Звісно, реалістичні звуки пострілів - на висоті, але хотілося б, щоб решті звуків у грі було приділено стільки ж уваги, скільки і деталям. На деяких рівнях є освітлення та грім. Коли грім гримить, він звучить трохи кволо. Ми сподівалися на більш глибокі баси і більш чіткі удари блискавки. На більшій частині рівня користувач може заходити всередину або виходити назовні будівель, звук його кроків також повинен змінюватися, щоб відображати тип поверхні, по якій він ходить. Звук кроків, що наближаються і віддаляються, також можна було б покращити. Наразі важко визначити, наскільки далеко від вас у коридорі чи на вулиці знаходиться поганий хлопець, лише за звуком.
Так як довго триває магія? Ну, ми граємо в цю гру вже більше 15 років, і нам все ще не може набриднути. Ми втомилися від неї? Ні в якому разі! Ми все ще дивуємося, наскільки ця гра весела. Декого з нас вона змушувала верещати, як маленьких школярок після того, як у них вистрілили з несподіваного кута з висоти пташиного польоту. З іншого боку, декого з нас тягнуло встати і кричати нецензурщину в монітор. Гадаю, наступного разу ми їх просто дістанемо!
У двох словах, якщо ви шукаєте наступний крок в онлайн-шутерах від першої особи, то вам сюди. CS - це швидкий темп, інтенсивність і задоволення - ця гра не розчарує вас. Це дійсно один з найкращих модів для одного з найкращих шутерів від першої особи всіх часів і народів, а роздрібна версія CS просто розривається від багатокористувацької гри. Якщо ви любите грати в онлайн-шутери, придбайте цю гру!
Коментарів 0