Налаштування FPS та покращення рухів (включно зі стрибком зайчика)
Покращення в CS 1.6
Посібник для Counter-Strike 1.6, що дозволяє підвищити продуктивність і швидкість рухів.
У цьому посібнику я покажу вам деякі команди для покращення ваших рухів та ігрового процесу.
Почнемо з команд "зайчик" та "подвійне ухилення".
bind "MWHEELDOWN" "+duck" -> з цією командою, коли ви натиснете колесо миші вниз, ваш персонаж зробить швидке ухилення, маючи більшу швидкість, коли ви використовуєте її під час обстрілу.
bind "MWHEELUP" "+jump" -> Просто, коли ви натискаєте колесо миші вгору, ваш персонаж зробить звичайний стрибок, тому, коли ви будете використовувати колесо постійно, ви зробите стрибок зайчика, а додавши рух під час стрільби, ви отримаєте все більшу і більшу швидкість, стрибаючи кілька разів.
Факт: Ви можете прив'язати його вниз або вгору, я використовую це, тому що мені так зручніше.
Як стріляти? Легке питання, просто коли ви натискаєте A під час стрибка, перемістіть мишу в ліву сторону, а коли натискаєте D, перемістіть її в праву сторону, роблячи це постійно і синхронізуючи страфи, ви отримаєте БОЖЕСТВЕННУ швидкість, просто потрібно трохи потренуватися на початку.
cl_cmdrate -> ну, я граю з 200 fps і для цього роблю в консолі "fps_max 200" і "fps_override 1", тому в cmdrate я ставлю таку ж кількість fps + 5, тобто "cl_cmdrate 205", я відчуваю, що гра для мене більш плавна, менше лагів. Пам'ятайте, якщо у вас +100ms і ви використовуєте високі fps, ви можете відчувати лаги в грі, тому рекомендується використовувати "fps_max 99.5" і "cl_cmdrate 105".
cl_dynamiccrosshair "0" -> це зробить так, що коли ви стрибаєте або пригинаєтесь, перехрестя залишатиметься статичним, лише збільшуватиметься під час пострілу.
cl_shadows "0" -> відсутність тіней на мапі (гравців)
cl_weather "0" -> в ацтекській мові буде бездощова карта.
ex_interp "0.01" -> люди кажуть, що цей інтерконфіг найкращий, але мені і цей підходить, я можу продовжувати стріляти з будь-якої команди інтерпу.
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" -> опція за замовчуванням, Білінійний (фільтрація текстур, атмосферна фільтрація звичайна).
gl_vsync "0" -> з вимкненою командою ви зможете використовувати потрібну вам частоту кадрів (якщо вона не максимальна для серверного плагіна). В основному ця команда використовує фактичну частоту екрану, тобто якщо у вас 144 Гц монітор, ви матимете 144 фпс, а якщо виставити 0, ви зможете поставити будь-яку команду fps_max.
hud_fastswitch "1" -> Ця опція n 1 автоматично змінюватиме зброю, якщо ви натиснете 1 "для основної зброї", вона буде миттєво змінена.
m_filter "1" -> плавний рух миші, без затримок.
m_rawinput "1" -> прямий доступ до чутливості DPI миші.
net_graph "3" -> дійсно базова команда, щоб побачити ваш fps та пінг (в мс) в реальному часі. Є 3 варіанти, net_graph 1, net_graph 2 і net_graph 3, спробуйте, що хочете :D.
rate "100000" -> Це про пінг, рекомендовано 100k, але ви можете поставити від 25k до 100k вільно.
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
-> Ці всі команди стосуються крові гравця, щоб бачити її на стінах, на підлозі, або навіть ви можете вимкнути її і не бачити ніякої крові, це може заощадити вам трохи FPS, якщо у вас дійсно поганий ПК.
zoom_sensitivity_ratio "1.38" -> Це сенс масштабування, змінюйте його, поки не побачите, що він вам підходить.
_cl_autowepswitch "0" -> Дуже корисна команда, якщо чесно, і дуже відома, але деякі люди не знають, вона використовується у 0 про-гравцями або більшістю з них, і для чого вона? Вона використовується в 0, тому що уявіть, що ви знаходитесь в режимі 1v1 на відстані пострілу і ви випадково схопили зброю в землі, цей опітон в 0 не змінить зброю у вашій руці, але в 1 опції режиму зміняться і можуть бути втратою для вас.
Це мій перший гайд, я ніколи не робив такого раніше і він для нових користувачів, які не знають про деякі речі в цій грі, сподіваюся, що він вам чимось допоміг :D.
Почнемо з команд "зайчик" та "подвійне ухилення".
bind "MWHEELDOWN" "+duck" -> з цією командою, коли ви натиснете колесо миші вниз, ваш персонаж зробить швидке ухилення, маючи більшу швидкість, коли ви використовуєте її під час обстрілу.
bind "MWHEELUP" "+jump" -> Просто, коли ви натискаєте колесо миші вгору, ваш персонаж зробить звичайний стрибок, тому, коли ви будете використовувати колесо постійно, ви зробите стрибок зайчика, а додавши рух під час стрільби, ви отримаєте все більшу і більшу швидкість, стрибаючи кілька разів.
Факт: Ви можете прив'язати його вниз або вгору, я використовую це, тому що мені так зручніше.
Як стріляти? Легке питання, просто коли ви натискаєте A під час стрибка, перемістіть мишу в ліву сторону, а коли натискаєте D, перемістіть її в праву сторону, роблячи це постійно і синхронізуючи страфи, ви отримаєте БОЖЕСТВЕННУ швидкість, просто потрібно трохи потренуватися на початку.
cl_cmdrate -> ну, я граю з 200 fps і для цього роблю в консолі "fps_max 200" і "fps_override 1", тому в cmdrate я ставлю таку ж кількість fps + 5, тобто "cl_cmdrate 205", я відчуваю, що гра для мене більш плавна, менше лагів. Пам'ятайте, якщо у вас +100ms і ви використовуєте високі fps, ви можете відчувати лаги в грі, тому рекомендується використовувати "fps_max 99.5" і "cl_cmdrate 105".
cl_dynamiccrosshair "0" -> це зробить так, що коли ви стрибаєте або пригинаєтесь, перехрестя залишатиметься статичним, лише збільшуватиметься під час пострілу.
cl_shadows "0" -> відсутність тіней на мапі (гравців)
cl_weather "0" -> в ацтекській мові буде бездощова карта.
ex_interp "0.01" -> люди кажуть, що цей інтерконфіг найкращий, але мені і цей підходить, я можу продовжувати стріляти з будь-якої команди інтерпу.
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" -> опція за замовчуванням, Білінійний (фільтрація текстур, атмосферна фільтрація звичайна).
gl_vsync "0" -> з вимкненою командою ви зможете використовувати потрібну вам частоту кадрів (якщо вона не максимальна для серверного плагіна). В основному ця команда використовує фактичну частоту екрану, тобто якщо у вас 144 Гц монітор, ви матимете 144 фпс, а якщо виставити 0, ви зможете поставити будь-яку команду fps_max.
hud_fastswitch "1" -> Ця опція n 1 автоматично змінюватиме зброю, якщо ви натиснете 1 "для основної зброї", вона буде миттєво змінена.
m_filter "1" -> плавний рух миші, без затримок.
m_rawinput "1" -> прямий доступ до чутливості DPI миші.
net_graph "3" -> дійсно базова команда, щоб побачити ваш fps та пінг (в мс) в реальному часі. Є 3 варіанти, net_graph 1, net_graph 2 і net_graph 3, спробуйте, що хочете :D.
rate "100000" -> Це про пінг, рекомендовано 100k, але ви можете поставити від 25k до 100k вільно.
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
-> Ці всі команди стосуються крові гравця, щоб бачити її на стінах, на підлозі, або навіть ви можете вимкнути її і не бачити ніякої крові, це може заощадити вам трохи FPS, якщо у вас дійсно поганий ПК.
zoom_sensitivity_ratio "1.38" -> Це сенс масштабування, змінюйте його, поки не побачите, що він вам підходить.
_cl_autowepswitch "0" -> Дуже корисна команда, якщо чесно, і дуже відома, але деякі люди не знають, вона використовується у 0 про-гравцями або більшістю з них, і для чого вона? Вона використовується в 0, тому що уявіть, що ви знаходитесь в режимі 1v1 на відстані пострілу і ви випадково схопили зброю в землі, цей опітон в 0 не змінить зброю у вашій руці, але в 1 опції режиму зміняться і можуть бути втратою для вас.
Це мій перший гайд, я ніколи не робив такого раніше і він для нових користувачів, які не знають про деякі речі в цій грі, сподіваюся, що він вам чимось допоміг :D.
Коментарів 0